Gå til innhold

Hvordan kjenner dere sparkene i magen ? lit usikker jeg..

Anbefalte innlegg

Er tredjegangs så er litt overrasket over at jeg ikke kjenner så tydelig liv denne gangen som spesielt den andre gangen. Som var i uke 12.

Men jeg har i noen uker og spesielt den siste uka kjent mye rare rørelser i magen. spesielt på kvelden og nå når jeg har drukket cola.

Først kjente jeg det på høyre side, men de siste dagene har det forflyttet seg til den venstre siden.

Jeg tror det er spark jeg kjenner, for det føles slik, men både jeg og legen glemte å høre på hjerte lyden når jeg var der for noen dager siden.

Angrer så på at det ikke ble hørt, for da har man liksom en bekreftelse på at det er liv.

Har vært på ul, for to uker siden og da var det liv i magen gitt.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er også gravid for 3.gang, og kjente liv med nr 2 fra uke 12. Har kjent litt nå og da denne gangen også, men ikke like masse som sist. Kjennes bare ut som litt "bobling" i magen helt nederst. Har ikke vært på ul enda, men hørte hjertelyden forrige uke. Kjekt!! Kan jo være at morkaka ligger i front? Da kjenner man jo ikke sparkene like godt.. Alt er helt sikkert slik som det skal være :)

• 4 uker senere...

heisann. det kan kjennes ut som små bobler som sprekker. du kjenner godt at det ikke er vanlig luft. det er litt spesielt og veldig deilig følelse å kjenne den lille. selv kjenner jeg det best om kveldene og når jeg legger meg ned for å slappe av. lykke til videre;)

Hei!

Jeg kjente "boblene" for fórste gang i dag morges da jeg váknet, det kilte litt og var helt fantastisk og gleder meg masse til neste gang!

Jeg var litt utálmodig fordi alle andre snakket om hvor godt de kjente det og fra hvor tidlig osv, og jeg kjente ingen ting! Men ná er det der juhuu!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...