Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det lille nurket ditt har sett dagslys, eller om også du venter enda. Ikke sikker, men lurer på om vi var nede hos storken samme lørdagen og derfor har samme termindag (20. februar) I såfall er det litt morsomt, da vi er like gamle og fikk napp på første forsøk. Føles ikke lenge siden Københavnturen, men mye har jo skjedd siden da. Magen har bla antatt en enorm størrelse *smiler* Vil bare ønske deg lykke lykke til med fødselen om du ikke allerede har født. Dersom det er ditt første barn, kan jeg love deg et helt nytt liv på alle måter ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136849232-hvordan-g%C3%A5r-det-selvstendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Neida, ikke noe tegn til fødsel her ennå! Morsomt at vi har samme termin. Men, jeg får den ikke helt til å stemme, for jeg var der nede søndag 3. juni!!?? Og det er ifølge standard utregninger litt vel tidlig, men UL sa nå sitt!? Er det mulig at du var der lørdagen etter tro?

Og det er min første ja, så jeg kan vel bare forestille meg hvordan det blir, gleder meg veldig.

Tiden har gått veldig fort og helt utrolig at den svippturen, som nesten druknet helt i andre begivenheter, helt tilfeldig, har resultert i denne lille som snart ser dagens lys. Som endel middalaldrende damer som har fått historien sier; helt utrolig hva slags muligheter man har i dag...Og jeg er jo enig!

Og lykke til med deg også! det har vel ikke skjedd noe i løpet av dagen??

Hei igjen

Jeg var nede lørdag 26 mai. Når jeg ringte storken for å informere to til tre uker senere, fortalte de at vi var to som hadde slått til denne dagen, bare derfor jeg lurte på om det var deg. Jeg reknet meg selv frem til termin 20. februar, men fikk ultralydtermin 17. Forholder meg til den 20. for ikke å bli alt for utålmodig. Venter veldig på det lille jentebarnet, men ser ut til at jeg må vente en stund enda. Skal på Ullevål til ul i dag, da hun var litt liten ved sist ul for ca en måned siden. Satser på at alt er ok, og at fødselen snart setter i gang.

Ønsker deg igjen lykke til, og håper vi får høre når din lille håpefulle har sett dagens lys.

Ja, hehe..mente en uke før ja!! Det stemmer bedre i forhold til den terminen jeg har regnet ut selv, 28. feb.

Håper det gikk bra på ul, at alt var ok.

Lykke til og krysser fingrene for at vi ikke må gå for lenge å vente. Håper også å høre når frøkna di ser verden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...