Gå til innhold

Anton:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det lå på 10 på topp i sverige, oldefaren min het det, er det ett godt navnevalg med tanke på at det er litt uvanlig,gammelt og jeg syns dt er litt fint men må venne meg litt mere til det før jeg event bestemmer meg:-) hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er et kjempefint navn!! Kjenner en Anton på snart 8, og han er kjempesøt og herlig! Mamman hans hørte også at det hørtes ut som en gammel mann. Jeg liker gamle, norske navn. Gå for Anton du!

Skrevet

Beklager, jeg synes det er fælt.

Skrevet

Jeg synes du skal skynde deg å bruke det før det ender på topp 10 i Norge. All erfaring tilsier at vi hermer etter Sverige når det gjelder navn.

Forøvrig et koselig navn:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig med oppkalling, og har stor sans for å dra fram gamle navn igjen.

Anton er et helt brukbart navn, men jeg skal innrømme at min første assosiasjon er Fetter Anton fra Donald Duck.

Skrevet

Jeg vet om en gutt på ca 6 mnd som heter Anton, samt en på 35 som heter det. Et tøft navn som nok kommer til å bli mye mer brukt fremover.

Skrevet

Anton er bare helt nydelig. Kjempetøft og søtt. Gå for det!

Skrevet

Anton er et dritkult navn og jeg hadde det som ønske, helt til jeg avslørte det for sammbo og han igjen avslørte at det var kallenavnet han brukte på snoppen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...