Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Lurer på om dette har noe med trassalder å gjøre eller er det bare hans personlighet som gjør at han er sånn? Han gjør akkurat det motsatte av det man sier, men la det være sagt at han har en god side også. Er utrulig hjelpsom og deler leker etc. Hver dag må man rope til han, som om det skulle vært en hund. Når han sitter og spiser holdes han ikke med matbordet til han er ferdig. Hopper rundt og er veldig urolig. Middagbordet sitter han pent:) Så han kan d:) Dette har pågått i flere måneder og jeg er lei av å rope til han hver dag han setter igang med bråket sitt. Trenger råd!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Fireåringen min er slik han og. Men han er slik en gooood gutt når han ikke trasser Jeg forsøker å ikke la meg irritere, heller sette meg i hans sko og skjønne hva som gjør han så oppglødd/sint/lei/trist/vill... og ofte virker det veldig fint... Andre ganger må han rett og slett ha en liten timeout for å kjøle seg litt ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå