Gå til innhold

Til Trude venter tvillinger juni 08

Ventet på nr 2 og 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo der!

Jeg var hos en annen jordmor på mandagen og det viser seg at hun også passer inn på den beskrivelsen vi hade når vi snakket sammen på det første treffet i Oslo. Men denne damen manglet nok litt dialekt. Hun var i hvert fall veldig hyggelig og lytte til meg. Ikke noe mas om vekt, fikk selv velge om jeg ville gå på vekten osv. Kanskje du kan bytte til henne? Send meg en personlig melding så skal jeg sende deg hennes fornavn. Fann også ut fornavnet på hun jeg hadde første gangen.

Håper å høre fra deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Beklager for sent svar :)

Jeg var igjen hos jordmor den 11 februar og opplevde da en helt annen person i denne jordmoren jeg tidligere har snakket om til deg/dere her inne. Fikk ihvertfall et mye bedre inntrykk av henne. Hun maste ikke om vekta og var denne gangen flink til å påpeke at jeg faktisk går gravid med to, og at det er ok å legge godt på seg. Jeg fikk nesten sjokk - men ble veldig glad . for vekt er ikke noe jeg ønsker å prate stort mer om fremover:)

Skrevet

Åhhh så bra! Glad på dine vegner! Godt at hun var bedre denne gangen, kanskje hun lærte noe sist :) Da er det bare å fortsette å ta vare på deg selv, slik du har gjort til nå, og leve etter motto at har du de bra har de små det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...