Gå til innhold

Hva er deres planer for Valentine`s Day?? :)

Anbefalte innlegg

Dagen her startet bra :) Når jeg stod opp da fant jeg 3 röde roser og en stor lapp der det stod skrevet "JEG ELSKER DERE".

Mannen min er så söt..Senere i dag skal vi ut på middag også.

Og vi har enda en grunn til å feire da lillegutt er 6 mnd akkurat idag:)

Hva med dere?

Fortsetter under...

Tror jeg får noe av mannen min når han kommer hjem fra jobb, han pleier i vertfall å komme hjem med noe. Selv har jeg kjøpt en liten ting til han.

I ettermiddag skal vi på babysvømming. Vi får se om vi lager god middag, en flaske vin og sex etterpå, men får se hvor slitne vi er og om gutten vår sovner når han skal :) Hvis ikke tar vi det i morgen :)

Dette blir akkurat samme dag som alle andre hjemme her.. pappaen er på jobb til 23, så det blir ingen middag eller slikt. Vi har laget en stille krig ( jeg begynte :)) om å feire /ikke feire slike dager som valentine, mor/farsdag, bursdager osv. Dvs at han konsekvent glemmer , later som om han ikke husker og ignorerer alle viktige datoer og jeg får verken gratulasjoner eller gave, mens jeg konsekvent husker alle dager og han får alltid noe. Av og til små ting, av og til bare en god sjokolade og kort, men alltid. Så får vi se hvem som vinner og hvem som gir opp først. Om jeg skal slutte å bry meg, eller om han skal begynne å feire disse dagene.

Mannen min er hjemme fra jobb og koser seg med meg og snuppa i dag.(Han er sin egen sjef) Kjempe trivelig! Nå klokka 13 skal jeg få "prinsessebehandling" på et velvære senter og i kveld skal vi spise 5 -retters gourmet middag!! Wuhu..deilig, deilig dag!!

Det skal sies at vi har 10 års jubileum i dag, så derfor såpass mye :0)

Vi har ordnet barnevakt til begge barn. Vi skal ut på middag og kino.

Vet jeg får en gave, men pleier å få den på ettermiddagen når kjærsten kommer fra jobb. Stort sett så er det undertøy el noe - skal jo tross allt være til hans fordel også ;)

Sex blir det bare hvis lille barnet har sovnet til "riktig tid" - av erfaring så sovner ikke hun når vi ønsker...

Ha en fin feiring dere!

Annonse

Her blir d ingenting...Selv om jeg ikke er så opptatt av d Amerikanske opplegget med Valentine´s day så synes jeg d er fint at man kanskje en dag i løpe av året kan sette litt mer pris på hverandre,være litt kjærester. D synes ikke kjæresten min:( Så blir vel som alle andre dager...Gubben gjør lekser mens jeg kozer meg med snuppa. Tenkte uansett at jeg skulle kjøpe han en liten sak..kanskje ikke gi han d i dag,m i morgen kanskje:) Så kanskje jeg får litt ekstra koz når kvelden kommer og snuppa har fått lagt seg *hihi* ;) Koz dere i dag,dere som skal feire!!;)

Jeg pleier alltid å få gave og blomster, men mannen min har bursdag i dag så han har fått gaven sin alt. Kjøpte bløtkake (stoooooor) og den nye tannbørste til 1800 kr så det får holde.

Egentlig dumt når bursdagen er på valentin dagen men men, jeg slipper å kjøpe to gaver :)

Her blir den ikke feiret da jeg egentlig bare syntes det er noe tull... Syntes faktisk det er mer koselig og bli overrasket på en vanlig dag uten at den er påtvunget:) Men det er meg da:) Syntes det er koselig å kunne overraske med å gi/få noe på en dag hvor man minst forventer det:) Happy valentine`s day til dere som feirer det da:)

Annonse

vi skal gjrøe akkurat det samme som hvilken som helst annen torsdag - nemlig på babysvømming =D

heldigvis er samboeren min enig med meg at valentines day er no tull, og jeg våkner heller til roser 7 mars (altså bare fordi) enn 14 februar når "alle andre" også gjør det.... snakk om å føle seg spesiell da gitt =S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...