Gå til innhold

AAAARGH! Blir så skuffa over meg selv!!

Anbefalte innlegg

Denne uka har jeg ikke klart å ha noen selvkontroll i det hele tatt, så jeg har gått OPP et kg siden lørdag. Faen også at jeg aldri skal klare å holde motivasjonen oppe, blir så jævlig skuffa over meg selv!

Har ikke vært helt ute å kjøre, har ikke spist godteri i uka, men derimot MÅTTE jeg jo lage en sjokoladekake på morsdagen, trodde jeg skulle klare å bli kvitt den ved å invitere naboene på restene etter familieselskap, men neida - så da spiser man kake til kaffen hver dag etterpå, for jeg kan jo ikke kaste den. liksom *kok*

Dessuten kommer jeg aldri i gang med treningen, syke barn, mye jobb og mest latskap gjør at jeg ikke engang orker å gå tur...

Nå har jeg meldt meg inn i vektklubb, så jeg får se hva det er jeg egentlig gjør feil. Er NØDT å gå ned, jeg ORKER ikke å føle meg så uvel i min egen kropp lenger, faen også!!!!!!

Frustrert ja*

Fortsetter under...

Samma viset her!!

Begynte med min mors bursdag for 3uker siden da, da ble det jo endel kaker. og klarte jo selvfølgelig ikke å bare spise ett kakestykke, fordi spiser jo kake så sjeldent så da må man jo slå til når man har muligheten til det :)

Etter det har det vært morsdag (med marsipankake som måtte spises, er jo som du sier for ille å kaste den).

har en elipsemaskin i stua, men med det samme jeg kjenner litt melkesyre å blir sliten, så mister jeg motet. Og tenker bare, gud så dårlig form jeg er i, å setter meg i sofaen.

Å den regelen jeg hadde om at jeg må få lov til å skeie ut innimellom, har nå resultert i utskeiing hver helg :(

MEN NÅ ER DET STOPP; NÅ MÅ JEG SKJERPE MEG!!!!!

frustrert her også*

sukk... henger meg på... har egentlig godtdag bare fredag, men nå har jeg spist flere biter både i går og idag... til forskjell fra før klarer jeg som regel å stoppe etter to tre biter nå. mens før tenkte jeg at "når jeg først hadde spist litt, så kunne jeg likegodt spise mye, og så starte på nytt i mårra"... men men... er ikke vant med å være så svak..

Jeg har egentlig litt av det samme problemet som deg, Tribal, men for noen uker siden bare bestemte jeg meg for at NÅ ER DET NOK!!! Jeg har prøvd mange ganger før, men sprukket hver gang. Og jeg klarer heller ikke sånne dietter hvor jeg ikke kan spise noe søtsaker. Men nå ser det ut som jeg skal klare det.

For snart to uker siden "snakket" jeg med ei jente her inne å forumet som spurte om ikke vi skulle "konkurrere" litt sammen mot vekta, og det gjorde vi. Vi utvekslet mailadresse, og nå holder vi kontakten et par ganger i uka. Vi oppdaterer hverandre på hvor mye vi har trent, hva vi har spist etc. Og det funker!

I tillegg har jeg begynt å drikke en forbrennings-te som kjøpes på helsekost. Merket heter Kloster. Sammen med dette tar jeg Bio-T, sånne kapsler. Dette skal hjelpe til med å redusere apetitten samtidig som det medvirker til omdannelsen av fett til muskler.

På halvannen uke har jeg gått ned 2 kilo. Jeg spiser selvfølgelig også veldig lite søtsaker, koser meg mest i helgene.

Men det skal sies at her har det også blitt litt ekstra kaker pga bursdager, morsdag etc, men jeg har likevel ikke gått opp, så det kan hende denne teen funker + Bio-T.

Du kan gjerne være med oss i denne "motivasjons-klubben" vår. Det nytter! Trodde aldri det selv, men det gjør det faktisk. Selv om vi bare har holdt på i halvannen uke.

Jeg kjenner meg selv igjen i det du skriver, og det er forferdelig frustrerende. Men hvis man virkelig VIL dette, så går det! Jeg lover! Jeg har også vært veldig lat, men så lenge man kommer skikkelig i gang, og ikke tar for lange pauser mellom hver gang man trener, så er det ikke så vanskelig.

Og en ting som er viktig: Du må ha mannen/samboeren din på laget ditt. Dersom du har en mann da. Jeg vet jo ikke. For hvis den/de du bor sammen med ikke støtter deg, så blir det vanskeligere.

Mannen min har skjønt at jeg mener alvor nå, og da støtter han meg og sier at han er såååå stolt av meg når jeg går ned i vekt!

Så bare stå på! Lykke til!

Takk for støttende ord! :-)

Jeg har det bedre i dag, og har klart å gå av meg den ekstra kiloen igjen. Støtter meg veldig på vektklubben, har vært med der før og jeg digger den kaloridagboken :) Ingen unnskyldninger da, der står det svart på hvitt om man er flink eller ei. så nå er det på'an igjen, men friskt pågangsmot. Jeg MÅ ned nå, det er pyton å gå sommeren i møte uten å orke tanken på å gå i lette klær.

Lillekrokodille, jeg har en veietråd her inne sammen med et par andre, så vi har samme som dere gående :) Det hjelper!

I dag skinner solen, så det er bare å hive seg rundt og benytte seg av inspirasjonen som følger med! Hei og Hå! :-)

Hei dere:)

Jeg begynte på Bio-T for en uke siden og kjøpe meg kloster forbrennings te i dag:)

Jeg trener ikke da, men har en veldig fysisk krevende jobb så det er trening nok for meg:)

Men er veldig spent på hvordan denne teen virker:)

Så vi får se om en uke, hvordan den funker på meg:)

Jeg har 13kilo som skal av..

Jeg krysser fingrene for oss jeg:))

Annonse

Jeg har gått ned 2 kilo på halvannen uke med forbrennings-te og Bio-T. Har ikke trent å en uke nå grunnet sykdom, men har likevel gått ned noen gram. Så noe av det må jo funke. Det rare er at denne Bio-T medvirker til omdannelsen av fett til muskler. Men muskler veier jo mer enn fett, så det er egentlig litt rart om man går ned i vekt av Bio-T. Men samme for meg, bare det funker!

Jo muskler veier jo mere enn fett, men man vil alltid gå ned først om man har "noen" kilo ekstra:).. Etterhvert vil vekten stagnere, etter som fettet blir til muskler:)

Så etterhvert bør man ikke tenke så mye på vekta lengre, men str på klær:))

Jeg håper virkelig jeg får fremgang her nå:)

Prøvde meg på xenical, men det var noe "dritt" (bokstavelig talt ;) ) i mine øyne;)) Så nå skal jeg holde meg til naturprodukter, sunt kosthold og aktivitet:))

Jeg kaller det ikk slanking, men kostholdsendring hehe :)

Målet mitt e å gå ned min 1 kg i mnd, da blir jeg heller ikk skuffet men heller glad når jeg går ned mer. Jeg går ikk på noen dietter, men jeg har forandret kostholdet mitt og spiser masse grønnsaker til middag, og tar 2 skjeer med saus når vi har det. går heller ikk på helsestudio ennå (har bekkenløsning som sitter i enda) men jeg går turer noen dager i uka. Har også en godteri dag i uka, da spiser mørk sjokolade eller litt potetgull og drikker en liten en brus og det funker bra for meg. Går bare ned mellom 300-700gr i uka men e fornøyd med det. Jo saktere man går ned jo større sjanse e det for at man holder seg på idealvekta når man e der man vil. har nå gått ned 4kg totalt siden januar og e veldig fornøyd. har 16kg te å gå ned, men tar tida te hjelp. jeg anbefaler denne veien, da slipper man å få dårlig samvittighet fordi man ikk gikk ned de 4 kg man skulle den uka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...