Gå til innhold

Tvillinggravid-lunsjtreff 21. februar??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann igjen:)

Det Lune Redet ligger i Ravelsveita....like ved der kroa Vekteren brant ned for noen år siden. Mikrobryggeriet ligger også her. Så får vi satse på att vi finner hverandre:)

Kan jo eventuelt gi beskjed i disken om hvor vi sitter...så kan vi henvende oss der...hvis det skulle være flere mage treff der:)

Da snakkes vi på torsdagen:)

Får håpe du er frisk til i morgen da :) Jeg har selv vært i utroli dårli form i dag, men det er pga at jeg ikke får sove om natta :((( Du kan jo melde her i morgen tili om du er syk eller vi alle kan det slik at en ikke risikerer å være den eneste som møter opp ;)

Jeg må dessverre melde pass på lunsjtreffet i dag, altså... Veldig ergerlig! Var helt satt ut i går etter noen timers magesjau, og er fortsatt ganske slapp og et stykke unna toppform...

Men jeg håper på at vi får til flere treff sånn at jeg kan få med meg det neste!!

Annonse

Hei jenter! Beklager virkelig, men må melde avbud i dag jeg også.. Har ikke sovet noen ting i natt. Føler meg helt elendig nå. Må nesten bare bli hjemme og samle opp litt energi idag. Håper dere som fortsatt skal på treff koser dere masse!!!! Vi får ta det opp igjen en annen dag. Søren, hadde gledet meg sånn.. Ha en fin dag da! :)

Heisann:)

Jeg og Mammaen til lille pjuske møttes...og vi satt lenge å snakket og spiste lunsj. Kjempekoselig var det.

Må få satt opp flere treff utover våren her, sånn at flere blir med.

På det Lune Rede var det mange mødre og barn...en populær plass for treff ihvertfall.

For min del så skal jeg inn å ta keisersnitt på mandagen...men håper å kunne komme meg på treff etterhvert. Kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon:):)

Hei hei!

Er ikke her hver dag jeg, men vi møttes ja, jeg og Gry`a og det var veldig trivelig. Hun fikk forresten de to guttene sine i går, kjempekosli.

Vi andre må prøve å møtes også for jeg har ikke termin før i juni :) Synd at dere andre ble syke, men sånn er det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...