Gå til innhold

jeg tror jeg slutter på reductil i dag...


lillebie på`n igjen

Anbefalte innlegg

begynner å tro disse pillene er farlig for meg..jeg er på min 5 dag på reductil...første dagene gikk greit, litt munntørrhet og litt sånn mye energi..det var greit ...men i går kveld, det var skikkelig skummelt...jeg ble helt skjelven, var kaldt, og jeg følte at jeg skulle besvime any time..lå i sengen og følte meg skikkelig dårlig...når jeg våknet i dag var jeg fortsatt super svimmel, og hele kroppen min er "rar" som om noe er galt, og at jeg er litt "forvirret" i hodet mitt... tror jeg hopper av kuren selv om pillene sikkert hadde hjulpet på min overvekt...

 

men nå vet jeg hvertfall at kroppen min klarer seg uten så mye mat som jeg pleier å spise!

 

er det noen andre som har blitt så dårlig av reductil? leste i pakningsvedlegget og på nettet at de kan i værste fall være dødlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Var et innlegg om reductil og dødsfall for en tid tilbake: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136565864

 

Jeg tror det er mulig at det er bivirkninger du har fått. Men etter det jeg har lest, så gir bivirkningene seg etter en stund. Men jeg har ingen erfaring selv, ikke med alt du beskriver i allefall.

Jeg har hatt munntørrhet, vært litt svimmel og hadde litt problemer med å få sove de 4 første ukene.

 

Ja, kroppen klarer seg jo med lite mat, men det er jo ikke noe bra. Forbrenningen går jo vanligvis ned når man spiser lite. Kroppen sparer på det den får. Det er jo det som er med disse pillene, selv om man spiser lite, så skal dem opprettholde forbrenningen.

 

Men om du føler at du tar en sjans ved å ta dem, så ville jeg vel sluttet. Har du vært hos legen? Ta en tlf. Få mål bt. etc.

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til legen den 20. febr, men tør på en måte ikke å fortsette med dem frem til da, siden jeg ble såpass dårlig...selv om det er synd, for jeg har merket litt nedgang av vekten allerede... kanskje jeg skal forhøre meg om jeg kan prøve xenical istedet, den har hvertfall ikke slike skumle bivirkninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den har jo ikke det. Men har du lest hvordan den virker? Søk litt på det navnet her på dib, så finner du litt info. Å det virker ikke som det er så positive erfaringer med den.. Virker som den gir greit vekttap hos noen, men hva som skjer når man spiser noe med fett virker ikke noe særlig..=/ Men kan jo selvfølgelig hende det er pillen for deg! =)

 

Men du kan jo ta en tlf. til legen din i dag å si hvordan det har vært. Så får du høre hans synspunkter på det. Ellers kan du jo slutte på dem å snakke om det når du har time.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har lest litt om de xenical, pluss at legen og jeg snakket frem og tilbake om jeg skulle ha reductil eller xenical. mitt hovedproblem er ikke at jeg ikke kan spise sunn mat, men jeg har så sykt søtbehov! klarer ikke si nei til sjokolade etc..fryktelig vanskelig det der. du vet ikke om noe som kan dempe søtsuget utenom reductil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Krom skal dempe søtsuget da. Det får du kjøpt i vanlig helsekostbutikk. Men du har kanskje prøvd det? Har ikke prøvd det selv, så har ingen erfaring.

 

Jeg vil vel tro at om man får noen ubehagelige opplevelser meg den andre pillen, så lærer man vel..! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm krom ja , nei har ikk prøvd, men jeg får vel prøve da :-) fått beskjed om å gå ned 9 kg før insiminering (ikke et must men det hadde vært det beste) og da re man villig til å prøve litt forskjellige ting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...