Gå til innhold

Rugere fra uke 6 - symptomer?

Anbefalte innlegg

Hei hvordan står det til med rugingen og evt. symptomer?

Jeg er på rugedag 6 i dag, våknet og hadde litt mindre ømme bryst. Kjenner nesten ingenting i mageregionen, så jeg lurer på om løpet er kjørt. Da jeg tidligere ble gravid så var symptomene sterkere så langt i rugingen, men kan også se at det var symptomer på gangene med negativt svar.... hmm. Ja man har lett for å gruble, særlig nå og fremover :)

Hvordan er det med dere andre?

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136847736-rugere-fra-uke-6-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

jeg har hatt aktivitet nede i mageregionen siden rugedag 3(4, kommer ann på hvem du prater med) puppene har vokst de siste dagene, vet ikke hvorfor - sist reagerte jeg på crinonen med en gang, men det gjorde jeg ikke nå.. men kan ikke annet enn å vente å se... det er grusomt...

Jeg har også en del "murring" nederst i magen.... jeg håper bare at det er livmora som jobber.. men ikke godt å vite....

men det er som du sier at det er lett å gruble, og vi blir nok overfølsomme etter symptomer og alt. men jeg tror nok det er mer aktivitet her nede denne gangen enn sist - så håper det er et godt tegn.

Klems

RD8. Merker en del, men vet at det ikke betyr noe...

Om morgenen på RD 4-6 hadde jeg vondt i korsryggen når jeg våknet. Jeg har før fått vond der i forbindelse med positiv test. (Jeg kan jo og bare ha sovet dårlig)

Ellers så dunker det og stikker. Jeg kan godt merke livmoren heletiden - hvis dere skjønner...

Brystene er ømme. De begynte å bli ømme dagen før EL-sprøyta. Det er nesten vondt å ta av BH'n... :-)

Antagelig klarer jeg ikke å vente med test til lengre enn søndag... Hvis den er positiv - ja da heiser vi flagget!

klemmer fra en utålmodig

Hei snoopi dette ser lovende ut særlig når du har hatt tilsv. symptomer før *jeg heier på deg*

Jeg vet det er veldig tidlig å se etter grav.symptomer (jeg lovde meg selv at jeg ikke skulle henge meg opp i symptom/ikke symptom)..MEN, lett å si!!

Jeg satte også inn 3 egg, så håper jo at ett fester seg. Kunne godt tenke meg litt murringer. hehe.

Får vente å se noen dager til ;)

Jeg prøver å ikke kjenne så godt etter, for jeg tror kanskje mange symptomer sitter i hodet;-)

Litt øm i puppene, men ikke så mye som før innsett, så det kan jo være de andre hormonene som henger litt igjen. Føler meg ganske trøtt, men jeg er jo vanligvis det sånn midt i uka midtvinters. Føler meg varmere og mer rødkinnet enn ellers, dog.

Og er blitt mye hardere i magen siden innsett. Litt sånn semiforstoppet, jeg pleier aldri å ha problemer med det, og det står faktisk på lista over symptomer. (Litt mer informasjon enn dere øsnket, kanskje, men dere spurte;-)

Hva slags symptomer får dere på crinone?

Jeg merker egentlig ikke noe annet enn en litt spesiell lukt som minner meg om sånne melkesyrestikkpiller mot sopp... jeg var på yoga i går, og hver gang keg spredte beina syns jeg det oste sånn søtlig vaginalgel av meg...

Heia!

Nå kjenner jeg på kroppen at noe begynner å skje...men om det er menstrasjonen som er på vei eller graviditetssymptomer er jeg veldig usikker på....

Men litt opp og ned i humør idag og "gruer/gleder" meg til jeg har fått et svar på symptomene. MEN jeg håper så indeeeeerlig at testen skal være positiv!!!!:-)

Lykke til alle sammen!!

Annonse

Er på rugedag 7 i dag. Må si jeg faktisk begynner å bli lei av disse "symptomene". Aner jo ikke hva som er positivt eller ikke. I det ene øyeblikket vil jeg at det skal være mye murringer og ømme pupper, og i neste øyeblikk vil jeg ikke at det skal være der for da tenker jeg det er et tegn på tantebesøk. Men kjenner etter hver dag fordet.

I alle fall:

-Var veldig oppblåst i magen de første dagene etter innsetting. Mye luft som kom ut..hehe

-På rugedag 3 fikk jeg noen kraftige stikk i den ene siden (eggstokkområdet). Klarte ikke reise meg, varte under et halvt minutt.

-Puppene (brystvortene) var veeeldig ømme etter el-sprøyta ble satt, men har gradvis gått over. Nå er de nesten normale.

-Litt murringer i magen fra rugedag 5/6 som kommer og går.

- Har hatt en veldig god-følelse siden innsetting, nå er jeg ikke like sikker på feelingen.

Tenker å ta første test på søndag, rugedag 10. Litt tidlig men er så utålmodig nå. Fikk pakke i posten i dag med et par CB tester og noen billigstrimler bare for å prøve de.

Spennende dager fremover for mange her hvertfall:)

Her er det symptomer på gang ja, men hva r bvirkninger fra Crnone.

Rugedag 5 eller 6 dager etter uttak så fikk jeg noen stikninge jeg kjente ganske god, de er der delvis fortsatt, dette kan passe inn i henhold til da egget kan feste seg.

Ømme bryster

Kvalm en dag

De 3 siste dagene delvis diaree, men det er ikke bivirkning fra Crinone, har lest hva som er normale bivirkninger der og det er ikke diaree. Men jeg hadde det på samme måte da jeg ble gravid sist og mistet før jul.

Det skal bli spennendes å se hvor dette fører henn, ellers så tar jeg tempen fortsatt og skjemaet mitt er nesten kopi av graviditets skjemaet mitt. Men her kan Crinone også gjøre noe med tempen, men jeg har høyre temp nå en normalt, mensamtidig følger den det samme systemet som på graviditet kjemaet jeg hadde før jul. Det er ikke godt å si hva dette betyr.

Testdag tilonsda på meg, men jeg tester nok litt tidligere, har testet ut el-sprøyta og de var ute av kroppen min på dag 5 etter uttak.

Det høres jo veldig lovende ut for deg da twinanne! Ettersom du kjenner igjen såpass mye fra tidligere graviditet. Er selv på rugedag 8 i dag. Og kjenner nesten ingen ting. Ikke ømme pupper, såvidt jeg kjenner noe murring i magen. Ingen stikking i magen lenger heller. Ikke lett å holde motet oppe nå, men må vel prøve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...