Hot Midget ! Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Var jo en kjempegod ide å bruke pitabrød som pizzabunn! Har dere smakt det, og isåfall-Hva hadde dere på?
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Tacokjøttdeig, løk,ost og tomat hadde jeg på tror jeg.. Bare å ha på det man liker.. Er kjempegodt...
Hot Midget ! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2008 Nam,nam- tacokjøtteig hørtes supert ut..Det eller biff;o) Tipper det blir maten på fredag ja!
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 kjempe digg og enkelt og har du små barn kan jo alle lage sin egen hehe.. Sambo her lagde sin variant og jeg min.. Satt fram boller med forskjellige ting i jeg så var det bare å plukke..
Hot Midget ! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 Ja, høres helt genialt ut;) Slipper å lage en stor pizza, og fulle hele kjøleskapet etterpå hehe. Og ikke minst det du sier med at barna kan være med å lage sin helt egen pizza! Gleder meg til å prøve:) Hehe..Også noe å prate om1.30 på natta. Men har sove på sofaen fra 20 jeg- dum som ett brød hehe
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 jeg har smakt det, men ikke den på matprat.. Jeg hadde på ketchup, ost, tomat og skinke. og champignon;)
Fire småtroll Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Ja vi har laget sånn flere ganger, setter frem litt forskjellig, løk, sopp, skinke, pepperoni, revet ost osv også lager alle det de har mest lyst på selv. Blir kjempegodt..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Vi bruker det ofte vi. Pitabrød, peppes pizzasaus, ost og pepperoni! Nam nam! Kjapt og godt =)
Zupermam Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Ja!! i går, var kjempegodt! Lagde en med spinat og hvitløk, høres litt rart ut men deg ble best! Freste spinat med hakka hvitløk i panna, la det på pitabrødet, la på litt skinkestrimler, rødløk, salt og pepper, et par terninger fetaost, og hvitost på toppen. Dritgodt!! Perfekt å ha på barneselskap også fant jeg ut!!
Scorpiogi Skrevet 14. februar 2008 #10 Skrevet 14. februar 2008 vi og har gjort det. både hybelvariant og familieopplegg. kan ha alt mulig. bruker å gjøre klart skåler med forskjellige grønnsaker, oster, oliven, sjampinjong, kjøttdeig, salami, whatever, så lager alle det de vil. supergodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå