Gå til innhold

Jeg er litt skuffa :(

Happiness fødte 16.9 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over meg selv...

Har gått opp en del alt. Har ikke vekt, men hadde gått opp 1,5kg i uke 7 og nå føler jeg det har kommet mer på.

Jeg trodde ikke jeg skulle legge så fort på meg nå som jeg er over 90kg fra før. Men jeg eter mye og usunt. Er så inmari kvalm så jeg hadde ikke drukket vann på over 1uke fordi det kasta jeg opp av. Brus og juice som jeg får i meg er det jo en del kcal i.

Jeg skal til adi-pol 6.mars. Er bare inmari skuffa og føler jeg kommer til å legge på meg 20kg denne gangen også :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt på meg 3-4 kg.fra 86-90.det hadde jeg jo ikke håpet.de2-3 første mnd spiste jeg lite,fordi jeg var kvalm og uvell.så syns det er rart jeg har gått opp.hører jo om de som går ned i vekt.dårlig gjort:-(

Skrevet

Jeg er i uke 9 da, og magen eser ut :(

Da jeg var gravid første gangen veide jeg 95kg i uke 12, hadde kanskje gått opp noen kg på begynnelsen, men jeg veide meg aldri. Havna på 13kg opp.

Nå er jeg så kvalm og spiser mye fordi jeg ammer, men jeg greier ikke spise sunt :(

Skrevet

på adi pol får du masse gode råd og kansje du klarer og spise sundt da, det klarte jeg :)

Skrevet

Hva er adi-pol? Er dette noe alle overvektige bør få tilbud om?

Hilsen "dumma"

Skrevet

Hei har samme problem som deg med vann,blir kvalm hvis jeg drikker for mye vann,juice drikker jeg ikke mye av da det er mye fruktsukker der,men jeg drikker en del light brus og farris med forskjellige smaker,kanskje det kunne vært en ide.

Skrevet

ja, ja, jenter vet hva dere sliter med 1 grav. veide jeg 95 kg, sluttvekt 125!!!!!!!!!!!!

da hadde jeg ikke selvkontroll og var og er egentlig fremdeles lat av natur.

gikk ned en del etter fødsel i dag veier jeg 87, noe som er under opprinnelig start vekt, så jeg er kjempe fornøyd.

Men dette kommer av fordi man må ta ett oppgjør med seg selv, ikke spise for to under grav. gå tur, å lee litt påseg. i 2 grav gikk jeg opp 3 kg, da jeg var konskvendt på hva jeg spiste å gjorde, det var forskjelldet fra tidligere 30 kg opp....... er fremdeles på vei ned da, nå to år etter min siste fødsel., men MAN MÅ HA SELVDISIPLIN. sellom man skal unne seg kos oxo!!

Skrevet

Problemet er denne hersens kvalmen.

Det er ikke bare bare når jeg brekker meg og kaster opp av vann f.eks.

Går litt bedre nå, veide meg i helga og har ikke lagt på meg mer enn 0,5kg på 4uker, så aner ikke hvorfor jeg føler meg så inmari mye større.

Jeg prøver å holde meg i aktivitet også.

Skrevet

Jeg fant ut at det hjalp å ha litt fun light i vannet. Da blir jeg ikke så kvalm av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...