Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan...lenge siden jeg har skrive noe her inne...

Håper vi alle klarer dette snart!!

Selv sliter jeg for tiden!! Er så trist og lei hele tiden nå...

Syklusen er bare tull for tiden, har småblødninger ca hver 10 dag...er jo IKKE normalt, vet ikke hva jeg skal gjøre med det.... :(

Trodde jo at når jeg ble litt mer fysisk aktiv så ville syklusen bli bedre, men det blir jo bare verre!! Hvorfor det?? Går til jobb nesten hver dag...2,5 km hver vei...altså 5 km nesten hver dag...+at jeg går tur med voffsen på kvelden...

For øyeblikket sliter jeg med hodepine....

Jævla kropp altså!!

Måtte bare få ut litt damp!!

Klem fra Kobra... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg så enig med deg.. er så utrolig lei av dette nå jeg også..

Å det doktorene sier er at man må være flink til å trene,å gå ned noen kilo.. men dette tror jeg ikke noe på lenger!! Dem sier det bare.. For det skjer ikke noe mer da heller.. jeg har gått ned så mye som 10kg for å klare det snart.. men dette hjalp ikke..

Tror det er litt hjernen som styrer også jeg.. Hvis man går å tenker å tenker på barn, å at vi virkelig ska få det til snart så går det ikke.. Mange sier "du må prøve å ikke tenke på det, fokuser på noe annet,så skjer det fortere enn du aner" JAVEL.. det er jo så utrolig lett!! Jeg tenker på det daglig..

Det er ikke så lett å tenke det positve i det syntes jeg..

JEG HATER PCOS!!!! ¨

klemmer fra

:))

Skrevet

Jeg forstår veldig godt at du er lei og ikke har det bra. Når man på toppen av det hele har sykluser som man ikke forstår seg på så er allt værre.

Jeg vil si til dg, IKKE MIST motet: jeg er sikker på at treningen hjelper, av og til trenger berre kroppen litt tid til å komme seg til hektene. Fortsett slik, jeg synes det er kjempe bra av deg.

Jeg har lest at Wheat grass er bra for slike som meg i forhold til å stabilisere FSH verdiene (mine er høye). Men jeg tror at dette kan være med å hjelpe på mange ting. Det smaker forferdelug, men er ett plante produkt som skal være bra. kanskje noe du ville prøvd??

Ellers kan du jo prøve spirulina eller chlorella. Dette er mye brukt i forhold til fertilitet i Amerika. Det er med å renser kroppen. Du får det kjøpt på helsekost butikk.

Jeg har også sykluser som fortiden lever sitt eget liv. Jeg har fått avslag på den offentlige søknaden for prøverør. Nå skal vi til Hausken (privat), men har foreløbig ikke råd til å starte. Så ja, det er virkelig drit av og til.

Men stå på, jeg har tro på at mosjon hjelper kroppen

Skrevet

Jeg fikk god hjemp av wild yam, det skal vist ikke virke så bra når man spiser det i kapsel form, men syklusene mine ble i allefall regelmessige, dvs EL på 18,dagen og mensen 14 dager etter det. Nå bruker jeg en krem som inneholder nauturlig progesteron, har fått mensen 1. gang etter fødselen nå, og vet jo ikke hvordan det kommer til å gå men ønsker jo en regelmessig syklus selv om jeg er ferdig med barn. (har vært sliter, har en på 4 mistet 3 ganger i uke 7, 15 og 27) og haren knert på 6 mnd nå :-)

Kremen jeg bruker heter iqqi og er noe jeg anbefaler til mine pasienter , venner og familie, (er akupunktør) hvis du går inn på iqqi.no står det mere om produktene. Mail meg om det er noe du lurer på.

Hormonene styrer alt og det gjelder å få litt orden på de!

Skrevet

heisann Tjorven, jeg er her igjen, eller rettere sagt, jeg har vert her en liten stund nå.

ide til hva jeg kan tygge på for min høy FSH verdi?? spiser på mye rart nå, sies at wheat grass skal være bra, mange som har fått hjelp av den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...