Gå til innhold

JENTER; DERE SOM REISER MED FLY FOR BEHANDLING! ! ! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen reiser jeg til tromsø for å få opplæring i sprøyter, og hente dem, men så skal jeg reise hjem igjen med fly samme dagen.. HVORDAN GJORDE DERE DET????? ( hihi litt desperat )

Jeg har jo ikke lyst å drege med med en koffert fordi jeg bare skal dit å tilbake for å sende dem i en tom koffert i retur.

Får vi ikke ha med medikamenter ombord på flyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter jeg...

Skrevet

Må du hente medisinene også?? Jeg fikk bare en resept, og så hentet jeg de her hjemme på apoteket.. :-)

Skrevet

Hei!

Jeg foretok samme turen som deg 6.feb. Da reiste jeg til Tromsø med fly for å få opplæring i sprøyter, og for å hente ut medisinene på sykehusapoteket.

Jeg hadde med meg en litt stor veske som jeg hadde i håndbagarsjen på tur oppover, og som jeg sjekket inn på vei hjem pga alle medisinene.

Jeg hadde imidlertid fått beskjed på UNN at jeg skulle ta sprøytene på ettermiddagen, og for at det skal passe med et tidspunkt jeg pleier å være hjemme, måtte jeg sette første sprøyte på et toalett på flyplassen!

Litt av en opplevelse det var! ..he..he

Men til ditt spørsmål; Det er tillatt å ta med seg medisin du trenger i håndbagasjen, men ikke medisinforbruket for hele uka. Bare det du trenger de timene du er på flyplasen/fly. Du kan ta med det en sprøyte og en dose medisin, men ikke alt du henter ut på apoteket.

Skrevet

Takker for svar.

Nå sitter jeg på farten til å reise nordover. å vi har ett drit vær her med masse vind:S

åsså har lille meg masse fly skrekk å gubben vil ikke bli med:S Joda jeg vet det koster penger, MEN jeg vil sååååååååå gjerne ha han med... men men... sitter nervøs å venter at på alt kaoset som venter meg på fly plassen:P vel vel....

vi prates!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...