Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Tok nettop gonal-f spøryte og det var en liten drope væske der jeg satte den. Kan det være slik at jeg ikke har fått i meg det jeg skulle? Føler egentlig dette er litt hysteria men kjenner jeg ble litt nervøs.... Følte jeg gjorde alt slik jeg skulle og forstår ikke helt hva som gikk galt.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136844647-hjelp-vedr-sp%C3%B8ryte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Tror det skal gå helt fint. Du skal jo inn til kontrolldager, og har du ikke kommet langt nok i prosessen, øker de dosen din. Du kommer helt sikkert i mål fordet. Slikvar det med meg også da jeg satte sprøyter. Akkurat som at noe væske ble med nålen ut igjen. Det er det du mener, ikke sant?

Lykke til. Dette går helt sikkert kjempe fint. Er dette ditt første forsøk?

heisann og takk for raskt svar:-)

Ja, det er det jeg mener. Min tanke var den samme- at de eventuelt kommer til å øke dosen. Jeg går på veldig lav dose (75 ie)og lurte på om alt var kommet ut..

Det er mitt første forsøk,ja. Prøver å ikke tenke på alt som kan gå galt men tankene sniker seg inn, gitt ;-)

Det skjedde med meg og, men det gikk bra. Ble bra stimulert fordet. Jeg begynte på 75 ie og økte til 150 ie etter første kontroll. Ikke vær redd for at du ikke har fått i deg alt. Det er så lite som kommer ut igjen at det ikke har noe å si. Jeg hadde samme engstelsen. Nå engster jeg meg for om jeg får i meg nok progestan. Det er ikke bare bare..... Lykke til videre!

Det er den dosen jeg startet med også, og avsluttet med 300 ie. Fikk ut 19 egg, hvor 15 var modne. 9 ble befruktet. 1 inn (negativt) og 6 på frys. Masse masse lykke til. Håper jeg snart ser oss alle her inne med positiv test. Jeg har ei icsi jente fra før på 9 mnd. så egentlig ikke veldig hast med nr 2, men jeg ønsker 2 tette og ei badehette

Annonse

Så herlig med alle de eggene på frys!! Det er det som er mitt håp òg.. Er ikke fullt så ille med et negativt forsøk så lenge en vet det er flere på frys...

Det gleder meg at det er mulig å komme så raskt i gang med nr 2!! To tette er bra, mener jeg :-)

Vi snakkes!!

Hei Ikø! Og tusen takk for gratulasjonshilsen på lykkerus-tråden min :) Følger med deg også og var glad for å se at det ikke var så ekkelt å sette sprøyter for deg som du hadde frytktet, sånn var det her også, vi er tøffere enn vi tror! Og en liten ekstra ting, på sykehuset er de supersnille og søte og proffe, gikk veldig fint for pysa her og, følte jeg var i de beste hender.

Så til dette, ser du har fått en del svar men kan tilføye at samme skjedde med meg ved flere av sprøytene, og som du vet så gikk det bra likevel, hadde over 20 eggposer og fikk ut 17 egg, ble jo til og med overstimulert på ganske lav dose jeg også, så det går nok bra ;)

Masse lykke til til deg, nærmer seg fort for deg og nå, og ingen grunn til å grue seg stort!

Klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...