Gå til innhold

Da skal vi til samtale hos Hausken+noe annet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk dere avslag fra det offentlige? :-( Så utrolig dumt! Men dere har jo vært kjempe flinke til å spare ihvertfall!! :-)

Hva som venter dere?? Hmmm.... Nå har jeg vært i Porsgrunn, men regner med det er noe av det samme som skjer alle steder... :-) Først hadde vi en samtale med lege, som spurte en hel masse.. :-) Mest om sykdommer/problemer i familie/slekt, medisinbruk, jobb, sivilstand, økonomi, helseproblemer osv... Og så tok han en inv ul. Etter dette var vi på lap og tok blodorøver begge to (tror det var hepatitt?). Det begrunnet de med at siden våre "fremtidige barn" skulle ligge så tett andres... Etter det leverte mannen en sædprøve.. Så fikk vi en samtale med en hyggelig sykepleier. Hun viste en del små bilder og fortalte hva som skjer i prosessen, ved uttak og innsett. Ble vist sprøyta, og fikk den med... :-) Det er vel stort sett det som skjer på samtalen! :-)

Jeg er i gang med spraying, så jeg kan ikke fortelle noe mer om selve uttak/insett. :-)

Håper dere får begynne opp hos Hausen når dere er klar! :-)

Lykke til! :-)

Klem

Heisann.

Vi var til samtale hos Hausken i desember.

Først så snakket vi med Hausken sjøl, han forklarte grundig hva som var vår problemstilling, forklarte sambo detaljert hvordag pcos fungerer. Noen han satte stor pris på :-) Hausken forklarte det så lett.

Så snakket han om hva som skjer videre, og hvilken odds vi har for å klare det.

Så gikk sambo for å ta sædprøve, mens han tok innvendig ultralyd på meg.

Videre så forklarte en sykepleier om medisiner og sprøyten, og fikk sprøyten med oss. Så tok de bilde av oss hihi

De tar bilder for å kunne finne disse frem når vi ringer sånn at de vet kem de snakker med.

Så fikk vi med oss masse brosjyrer og papirer på alt.

Du får et ark der de skriver ned når du skal begynne med diverse medisiner osv..

Vi fikk med oss papirer på blodprøvene som skal bli tatt, så tok vi de hos legen vår her hjemme.

De tar ikke blodprøver hos Hausken.

Er ikke noe å grue seg til iallfall, det gikk kjempe greit og en følte seg vel hele veien..

Fikk til og med håndkle rundt meg når eg skulle ha ultralyden, om du kvir deg for gynekolog undersøkelser :-D

Masse lykke til iallfall :-)

Takk for svar alle sammen, greit å vite hva jeg har i vente. Jeg skulle ønske vi kunne starte med en gang, men vi mangler 30000, da har vi til 3 forsøk. Har hørt at man må betale allt før man starter med prosessen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...