Lykkelig mor til tre Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 For aller første gang har vi satt inn to egg. Dette er tredje søskenforsøk.
Mon chichi Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg krysser fingre og tær for dere! Det går sikkert denne gangen skal du se. Jeg ønsker også så veldig gjerne et søsken til gutten min, og er på andre forsøk. Er det slitsomt å gå på for tredje gang?
74skytte Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg satte også inn i dag. Mitt første fryseforsøk, og jeg fikk satt inn 2. Dette blir spennende! Lykke til!
Lykkelig mor til tre Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 det er slitsomt. Hele prosessen er jo slitsom. Pluss at jeg reagerer mye på medisinene jeg tar. Så derfor har vi denne gangen valgt å sette inn to egg. For kanskje ha litt større sjans for å oppnå graviditet. Vi har tidligere bare satt inn ett egg, selv om vi sist hadde muligheten til å sette inn to. Men, i og med at vi allerede har klart å få ett icsi barn, så er jeg ikke redd for at vi ikke skal klare det. Så jeg er nok ikke like fortvilet som de som ikke har klart å få sitt første ennå. Det er mye værre og en tøffere situasjon å være i. Ønsket om søsken er STORT. Og jeg håper så inderlig at vi lykkes snart. Men, jeg går ikke i kjelleren om vi ikke klarer det. Jeg blir trist og får noen tunge dager, men ikke værre enn at jeg da bare ser frem til neste forsøk for da å håpe på nytt igjen. VI må jo få det til igjen... håper jeg. Det er bare å bite tenna sammen. Vi skal lykkes. Masse lykke til til dere og
Mon chichi Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Kan jeg spørre hvor lenge siden det var du fikk barn?
Lykkelig mor til tre Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 jeg fikk barn for 16 mnd siden
Mon chichi Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Da får dere det helt sikkert til igjen! Jeg fikk en for 11 år siden på naturlig måte med samme mann! Men lever allikevel i håpet!
Viktoriana Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Lykke til med rugingen begge to- Venter på Mirakel og 74skytte. Måtte dere få bare positive tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå