Gå til innhold

Aaarrrghh! Ang. fødeplass...

* vannmamma *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på UL på Rikshospitalet 21/1 for å få bekreftet liv (...og så var det 2...), sa legen at han skulle ordne søknad om fødeplass på RH. Både fastlegen og gynekologen jeg har vært hos i ettertid har spurt om fødeplass, og jeg har sagt at det fikser RH.

Den siste uka har jeg hatt dårlig magefølelse siden jeg ikke har mottatt papirer på dette. Fikk omsider tak i pasientkoordinatoren i dag som sa at jeg ikke lå inne, og at det var fullt!!! Jeg bor i gangavstand fra RH, og synes jo det er fint når jeg nå skal vanke der en lengre periode. Hun fant journalen min, der det stod at legen skulle søke plass, men de har altså ikke mottatt søknaden. Hun ba meg ringe igjen i morgen tidlig, og sa at sentralbordet skulle kalle henne opp dersom hun ikke svarte, så jeg regner med at det skal gå i orden likevel.

Etter å ha vært "ivf-pasient" i et par år, har jeg jo opplevd mange småting som viser hvor viktig det er at man er proaktiv selv og ikke helt bør "stole på autoriteter i hvit frakk"... :-)

Ja, ja - et lite minisukk... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at vi fikk garantert plass på RH, men dengang ei. det ble søkt tidlig, og vi fikk avslag både der og på ullevål.fikk høre det hadde skjedd en feil fra sykehuset sin side med søknaden min og at jeg kunne klage, men da orket jeg ikke å presse på mer, for om de hadde plass senere så hadde de ikke mulighet til å følge meg opp under svangerskap sa de..(sukk)

fikk plass på ahus og de var så hyggelige og ordnet opp, så da ga jeg opp å sende inn revurderings klage.

Stå på, de må da la deg komme dit når du bor så nærme. Spesielt når de har filen din og ikke klart å gjøre jobben sin ordentlig.

Lykke til.

Skrevet

Jippi! Det ordna seg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...