Gå til innhold

Hei og hopp 7 kløver jenter

Anbefalte innlegg

Da skriver jeg endelig innlegget så vi kan finne hverandre igjen. Alle oss 7 som koset oss gløgg i hjel i 4 timer i dag.

Jeg storkoset meg. Og håper på snarlig gjentagelse ;) Så utrolig fint og ha noen ansikter og snakke med, utenom pc og tv hele dagen ...kremtkremt...

stor klem

K

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136842709-hei-og-hopp-7-kl%C3%B8ver-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

satt ikke akkurat på det bordet jeg da,men... :-/

så det var ikke så skummelt som du trodde Jannamor??Kjempebra at dere trivdes!!!

Også håper jeg selvfølgelig at så mange som mulig vil/kan være med på treffet 25.feb på Bari kl.17... :)

Selvfølgelig mulig å treffes før dette også,jeg vet ihvertfall at jeg og et par andre er i byen fra ganske tidlig av...

Håper alle har mottatt og fått frem mailinglista jeg sendte ut...Det er ihvertfall bare å ta kontakt med meg for den som vil det,er gjerne med på kafé eller hva det måtte være jeg... :)

Åh,for de som lurer da så er jeg hun som satt i sofaen nærmest bordet dere satt på...

Ja det er liksom et burger sted det. Men ganske koselig da. Liker den steinveggen der så godt, om du skjønner hva jeg mener... :)

Min kjære mann må jobbe kveld i morgen og jeg jobber dag på babysangen, så lite romantikk på oss i morra. Det er litt kjipt. Vi tar oss vel en lunch etter min jobb før hans, men ikke helt det samme.

Vi har gavekort på teateret og sånn som vi hadde tenkt å bruke. Vi er så glade i å gå på teateret. eller jeg er glad i det, hehehe.

---

Neida det var ikke så skummelt. Koselige jenter ;) Vi satt lenge vi. Deilig med folk i samme båt, så kan man skravle så lenge man vil om alt og ingenting.

Skjønte ikke egentlig at det var deg, vi trodde vel det men.. Vi møtes nok igjen ja. Treff er kos

Heisann alle sammen! Jeg er litt treig av meg, men nå fant jeg endelig fram til tråden :) Det var utrolig koselig å møte dere, ja. Jeg kom jo nesten for sent til trening pga all hyggen! Tropper gjerne opp på flere treff, jeg. Dere var jo ikke skumle i det hele tatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...