Lotta81 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 står til 2999 kr. lurte på å evt kjøpe denne!!!
3xmamma Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Eg har den. Bruker den til kvilevogn heime =) Vogna er stor og tung, så om du skal frakte den med deg i bil ofte så vil jeg ikke anbefale den. Jeg kjøpte meg ny vogn pga nett det problemet der. Bagen i vogna er liten og smal. Passte dårlig for meg som fikk baby i august, hadde ikke noe god plass til pose oppi der når det begynte å bli kaldt. Invisterte meg i en sånn liten pose som også kunne brukes i bilstol, den passte fint i bagen. Men synes vogna er kjempegod å trille med da, så til kvilevogn og turvogn her heime er den kjempegod =) Anbefaler deg å kikke litt på babytravel smart om du er på jakt etter billig vogn. Er den jeg invisterte meg i etter grizzly vogna. Bagen i smart vogna er kjempestor, og lett å ta med seg. Vogna er lett å legge sammen og tar ikke så stor plass. Og den er kjempegod å trille.. Lykke til i vognjungelen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå