Gå til innhold

sorry altså.. må bare få ut frustrasjon om snekkerbukser!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor alle gravide på død og liv må ha snekkerbukser når de er gravide...

Skjønner at de er praktiske, men selv om man er gravid trenger man ikke være så forbanna praktisk alltid!!!

Ser ikke folk at dette helt vanvittig stygt?????

Det er mulig det var "in" for 1000 år siden, men IKKE nå lengre.......

Sorry, ikke mening å skjære alle gravide over en kam, er nok mange gravide som har skjønt greia også....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snekkerbukser kunne ikke falt meg inn i halvsøvne - som du sier, ingen grunn til å gå rundt og se ut som en sekk når det faktisk finnes fine, "normale" gravidbukser.

Jeg har for øvrig ikke sett en eneste gravid med snekkerbukser her jeg bor (oslo) så lenge svangerskapet mitt har vart, så du må tydeligvis oppholde deg et sted der snekkerbuksetettheten er større.

Det finnes selvsagt dem som synes at snekkerbukser når man er gravid er superfint, men de tilhører nok fåtallet nå for tiden.

Skrevet

Jeg er en av de som syns snekkerbukser på gravide er vannvittig fint :) syns det er søtt og feminit! løp ut å kjøpte en med en gang magen kom, men den er desverre for liten nu :/ smaken er som baken og godt er det!

Skrevet

Snekkerbukser er akkurat like feminint som snusleppe og hockeysveis, spør du meg!

Men gratulerer til HI! Hun er kanskje den eneste her inne som faktisk har skrevet uttrykket "skjære alle over en kam" riktig! Ikke "stikke alle under en kam", "gre alle på en kam" eller "grelle kamme under et skjær"!

Skrevet

Kan godt hende noen synes snekkerbukse er stygt, men den jeg har er allikevel praktisk, og da gir jeg egentlig faen i hva andre måtte mene om saken. Den har knapper i siden, og kan dermed vides ut ettersom magen vokser, noe som har vært veldig praktisk da mammabukser ikke akkurat er billige, og jeg er lite interessert i å legge flere tusen kroner i klær som kun skal brukes i noen få mnd.

Skrevet

Opsann! Enda ei dame som ikke ser poenget med å se sånn noenlunde bra ut nå som hu er smelt på tjukka og derfor tror dem fanga mannen for alltid. Og er forbanna i tillegg! Ha ha. Du er sikkert tiltrekkende! Det er ikke alt som trenger å være 100% praktisk hele tida, vet du. Hvorfor ikke bare tre en vademelsekk over hue da, hvis alt skal være så inn i hampen billig og praktisk hele tida?

Skrevet

Hehehe, ennå en idiot her inne:) Det finnes faktisk de som er attraktive i snekkerbukse selv om ikke du er det, vet du:) Og så går det ann å svare med nick i stedet for å være en pingle og gjemme seg bak anonymknappen, snuppa:)

Skrevet

Er snekkerbukse så innmari praktisk egentli????

Skrevet

Snekkerbukser er jo superfint! ..men det kommer kanskje an på hva slags kropp man har i utgangspunktet?? Jeg får hvertfall masse komplimenter i min :)

Skrevet

vi sier: "DRA alle UNDER en kam"... skjønner ikke hvordan du får "SKJÆRE alle OVER en kam" til å bli rett... skjærer du med kammen du da.. åsså tilogmed OVER den hehe...

Skrevet

Lurer på om denne tråden ikke er en plagiat fra en tråd som ble lagt inn for 1000 år siden?

Ja, snekkerbukser er ille for øyet, men kjære deg, det er høre om også..

Bruk fantasien..

Skrevet

jeg er jaffal DRIT SEXY i snekkerbukse hahaha... åsså viss jeg har skaut og klogger i tillegg stimer mennene etter meg!!!!

Skrevet

Jeg skal hvertfall ikke ha snekkerbukse... Har faktisk ikke sett en eneste gravid i snekkerbukse siden forrige årtusen.... Her jeg bor ser jeg ikke snekkerbukser på noen..Jeg liker det ikke, syns ikke det er pent og kan ikke skjønne at det er så praktisk heller, ta av og på seler når du skal på do hele tiden. Jeg har kjøpt to fine mammaolabukser, en på Zara og en på Lindex til den nette sum av 850kr for begge parene. Kjempe behagelige og gode er de også, pluss at det ikke ser ut som gravidbukser. Et kupp i forhold til olabukser jeg vanligvis kjøper.

Skrevet

"gre alle på en kam, grelle kammen under et skjær" vanvittig moro! cred:)

Skrevet

Takk for det, tingeling87! (Bukker og skraper.)

Skrevet

snekkerbukser er ikke særlig praktisk... sett at man er på et kjøpesenter og må på do.. man finner den pinetrange dassen som man har på kjøpesenteret og trykker seg inn der tjukk og svær. enten så detter selen i do (gjerne begge to) eller så er de umulige å hekte av. når man endelig får hektet selene av så detter de i do denne gangen også. og alt dette skjer mens man må vanvittig tisse.

lenge leve joggebusker sier nå jeg!:D aaah..

Skrevet

Tipper mammaen til nurk følte seg litt truffet av det innlegget, ja. Ha ha ha. Kanskje snekkerbukse er siste mote i bøgda der hu bor! Ha ha ha. Ler meg ihjel her.

Skrevet

Men tingeling- snekkerbukse er jo så sexy! På rette kroppen, da. Ikke vet jeg hvordan den kroppen ser ut, men det er kanskje mulig? På den rette gravide kroppen! Ler meg ihjel!

Skrevet

den rette kroppen? den tror jeg ikke finnes engang. har aldri sett den.. ihvertfall ikke på snekkerbukse-damer. jeg bryr meg egentlig lite om hvordan jeg går kledd, så kunne sikkert gått i det, hadde det ikke vært for at en snekkerbukse ikke er praktisk. en joggebukse derimot, er veldig kjekk.

Skrevet

Jøsse meg.

Tenk at folk kan ha forskjellig smak..

Har det falt folk inn at det er enkelte som liker snekkerbukser?

Også blir man nærmest sint fordi folk bruker noe så "stygt".

He he he he

Skrevet

Tingeling, da! Vet du ikke hvordan snekkerbukser fremhever de typiske feminine linjene hos en kvinne? Det er nok bare oss det er noe galt med siden vi ikke synes det er så fint. Ha ha. Men jeg bruker diskrete pysjbukser og ikke joggebukser, for joggebukser blir nesten et hån mot den store bollemagen min! :)

Skrevet

Ikke fordi det er stygt men fordi det lissom skal være så sinnsykt sexy! Våkn opp og se realiteten i øya lissom. Og Lizzieen: Velkommen til kranglesida! :)

Skrevet

Snekker bukse er absolutt ikke praktisk i det hele tatt, når man flyr på do hele tiden (som mange gravide gjør) Er det slitsomt og dra disse selene av og på hele tiden,,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...