Gå til innhold

Hva tror dere jeg får?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 5 + 4 uker i dag. Termin 13 oktober.

Har en gutt på 22 måneder fra før.

Symptomer jeg har nå er: oppblåst mage, ømme pupper som jeg også føler har vokst. Dette med ømme pupper tror jeg ikke jeg hadde sist gang da jeg var gravid med lillegutt. Kvalmen har jeg ikke fått ennå. Var kvalm med lilllegutt, men tror den kom i uke 8-9. Håper på jente. Har blitt spådd gutt denne gangen og, men at det vil komme en jente senere. Hva tror dere jeg får? Jeg er født 15.02.82. Han: 21.08.79

Fortsetter under...

Hei :-)

Det sies at om en ønsker seg noe lenge så får man det tilslutt- spørsmålet er når det er da...

Ang. kroppsliget tegn hadde du sikkert ømme bryster forrige gang også- uten at de kanskje var så såre som nå?

Det som er blitt sagt at viser til gutt er følgende kroppslige tegn;

Fett hår, kviser og lite kvalm pga. økt testosteron nivå.

Det som er blitt sagt at viser til jente er følgende kroppslige tegn;

Tørt hår, vakker hud og kjempekvalm ( gjerne i HELE svangerskapet) pga. økt østrogen nivå.

Du kan jo forsøke å lage jente neste gang, dvs, at du må ha sæden inni deg FØR egget modnes og kan befruktes. Det sies nemlig at gutte sædceller svømmer fortest, men at disse også går først til grunne. Altså: Om du har sex akkurat på eggløsningsdagen blri det trolig gutt, har du derimot sex noen dager før øker sansynligheten for jente siden disse sædcellene overlever lengre i det sure sekretet i skjeden.( men da må du jo selvsagt ikke ha sex etter dette inntil egget er befruktet....!)

Det sies at eggcellen lever fra 1-2 døgn og at sædcellene kan leve i 6-4 dager i skjeden før befruktning.

Lykke til!

Disse tegnene du nevner her stemmer i hvert fall på meg. Håret er blitt tørrere og mer glansløst, huden min er fin, litt tørr, men ingen kviser eller urenheter. Og jeg var kvalm og uvel helt frem til uke 17! Men kasta ikke opp så mye da. Var ikke så mye kvalm med gutten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...