Gå til innhold

Jeg tror det blir jente! Noen som vil si sin mening?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt paa foelgende navn:

Leonora

Helena

Elvira

Sofia

Anna/Ana

Hvis gutt:

Filip

Fredrik

Oscar

Gabriel

Maa legge til at samboeren min er halvt soer-amerikansk, og derfor snakker flytende spansk i tillegg til norsk. Oensker derfor navn som er fine paa begge spraak, og i utlandet generelt. Kanskje noen har forslag til dobbeltnavn? Jeg er vant med ett navn og greier ikke aa kombinere noe som helst...

Kom med forslag!

Fortsetter under...

tja, hvis jg måttye tatt et av disse så ville jg valgt sofie istedefor sofia. f eks tone sofie, ida sofie eller anna sofie..

de nevnte gutte navnene var ikke so fine, men dette er jo ditt valg da må du huske...

du ba om våres mening:-)

Synes du har mange fine navn, min rangering:

1. Anna - nydelig og klassisk

2. Helena - vakkert

3. Sofia - pent

4. Leonora - søtt

5. Elvira - koselig, men ikke helt min stil bare...

6. Ana - fint, men litt tungt å si av en eller annen grunn...

1. Gabriel - nydelig navn

2. Filip - fint, kanskje litt vel poppis

3. Oscar - ikke så glad i

4. Fredrik - liker ikke

Det var morsomt - tror vi har ganske lik rangering! Jeg synes kanskje Anna er litt poppisnavn? Jeg synes Leonora er nydelig, men kanskje litt tungt? Guttenavnene er veldige vanskelige, saa jeg satser paa at jeg slipper aa velge.... Jeg liker Fredrik paa grunn av at det var mellomnavnet til morfar, ellers har jeg ikke noe saerlig forhold til guttenavnene.

Tar gjerne i mot andre forslag ogsaa! Og de navnene hadde jeg tenkt som fornavn, men synes alle bortsett fra Anna og Helena er vanskelige aa kombinere med ett navn til. Og etternavnet blir mitt og hans, som begge begynner paa S. Blir det rart aa ha f.eks. Helena Sofia S S?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...