minlilletass Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tror vi har bestemt oss for bugaboo cameleon! Vi bor i storby, og det er ikke en grusvei i sikte. Tror bugaboo blir mest praktisk for oss. Hva anbefales av canvas og fleece? Er litt redd for at fleecen trekker til seg mye stoev, her er det utrolig mye forurensing i luften. Hva anbefales av tilleggsutstyr? Tenkte paa parasoll, reisebag, adapter til bilstol, og kanskje uv-skjerm. Noen tips? Har noen erfaring med aa bestill paa nett fra Nederland? Ser at man kan spare noen kroner paa det. Noen hjemme maa i tilfellet kjoepe for oss, slik at vi kan hente vognen i Norge i sommer. Alle importerte varer her er veldig dyre, og vognene de lager ligner paa plasthandlevogner! Setter pris paa tips fra erfarne buggiser!
Puselure Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er ikke så kjempe erfaren buggis kjører enda, men canvas er litt mer vann avvisende, lettere å holde ren. Vi har begge deler og det legger seg mye mer på fleecen av alle ting... Støv, lodotter osv. Har ikke kjøpt min fra nederland, men har kjøpt tfk fra nederland. Ikke noe problem det:) Vi har parasoll, vognpose, uv-trekk, synes det er kjekt å ha. Vognposen sitter godt i vogna, den sitter fast bak på ryggen samt i setet, så den sklir ikke ned og det er bra. Lykke til:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Har hatt bugaboo i over 2 år når, anbefaler canvas. Fleecen blir fort solbleket og som hun over sier så trekker det fort til seg støv o.l.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå