Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Melken er nesten borte men mini er bare 5 mnd og jeg fullammer. Så nå er det frem med pumpa og pumpe hele tiden. Men hvor lenge skal jeg tørrpumpe hvert bryst før jeg sier at økten er ferdig?? Spør samtidig om noen har en elektrisk pumpe å anbefale? Kjenner at denne pumpinga ikke er godt for armen min da jeg lett får senebetennelse.... Hva må jeg regne m å betale for en el pumpe?
mommytil2gutter Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 2-5 minutter har jeg lest, men du kan opptil 10, men bør ikke tørrpumpe mer enn det. Jeg bruker medela swing og den kostet ca. 1200 kr, verdt hver eneste øre....
adie Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 hvorfor ikke bare gi litt nan??? viss nei til det....avent brukte jeg...veldig bra
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 han skal jo ha melk til han fyller år, så hvis jeg begynner å gi han nan nå så er det vel ingen vei tilbake. Nei, vil heller prøve å pumpe opp produksjonen hvis jeg får det til...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har medela swing og er kjempefornøyd. Den stimulerer først utdrivningsrefleksen sånn at du slipper å gjøre det selv:) Betalte 1098,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå