Gå til innhold

Blødning etter ul igår:(

Oliver`s Mamma

Anbefalte innlegg

Igår var dagen vi lenge hadde ventet på , alt har gått fint så lang..ingen blødning eller noe ting..På ultralyd fikk vi se en liten krabbat som turnet og sparket, og hjerte slo som bare det!! Han viftet med armene og hadde det veldig bra:) Ble satt en dag fram ca..så var 11+3, legen gikk grundig gjennom og viste/forklarte hva vi såg osv..alt såg veldig bra ut sa hun!! Dette er en utrolig følesle, og lettelse...

Men idag tidlig hadde det komt litt brun blod i trusa, og da jeg tisset kom det bare litt brun blod da også..blør ikke friskt blod eller noe- bare litt gamelt blod liksom..Kan dette være pga av ultralyden tro?? Alt stod jo bra til igår, litt rart det sku komme gamelt blod idag..Snufs..får se det ann tenket jeg..

Noe med erfaringer etter å ha hatt innvendig ultralyd??

Fortsetter under...

HEI.

hvis du er så bekymret som du skriver så burde du ringe legen din og si at du er bekymret siden du har en liten blødning..selv om det mest sannsynlig er bare noen rift.. ikke noe bra og gå rundt og være så bekymret... da tenker man jo ikke på annet heller :)

lykke til :)

Annonse

Enig med de over her, ring legen for en ekstra sjekk du. Det er jo så grusomt å gå rundt å lure!!

Jeg fikk litt brun utflod tirsdag kveld, og jeg ble helt fra meg! Dro til legevakta og de snakket med sykehuset, fikk komme dit onsdag morgen. Måtte møte fastende og var helt sikker på at det hadde gått til he..... igjen, men der var alt i skjønneste orden:):) Da ble det lunch på McDonalds for en gangs skyld!

Siden alt så bra ut på UL er det sikkert det enda, men det er jo så godt å få det bekreftet!!

Klem.

Heeei:)

Takk for alle svar- men det var vist ikke noe å engste seg over..det gikk bra vettu, den lille sprellet rundt som bare det...er nå inn i uke 13, og alt ser veldig bra ut:) Legen mente jeg har tynne slimhinner eller noe sånnt, og det lett kunne oppstå rift der inne, som vil kunne forårsake blødninger...Men nå er det ingenting, så skal nye den voksende magen videre:)

Godt at det går bra med deg også mai-mamsen..vi skal klare dette:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...