Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg synes den vognen ser utrolig bra ut, noen som har den? Jeg skulle gjerne visst hvordan ryggen er på den, om den er full sittestilling, full liggestilling, og om den er god å trille? Liker barnet den? Og annet interessant om vognen? Takker på forhånd!
En rosa og en blå :) Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei jeg har den og er super fornøyd og får mange staselige blikk den er super god å trille også, men jeg har mura 4 den er mer eller mindre helt lik og det var den jeg egentlig skulle ha men de hadde ikke riktig farge så da ble de 4ern istede. det er fulll liggestilling på den og er kjempe lett og slå sammen blir veldig liten også
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Oj, det hørtes bra ut! Jeg begynte først å se på den vognen igår, og den ser jo helt utrolig bra ut. Eneste negative jeg har klart å finne på nettet er den kalesjen som visstnok er litt tynn og kort? Hvordan synes du det fungerer? Nå bor jeg i Oslo, og overlever det meste med det været vi har her, så det burde vel gå greit uansett. Jeg må bare si at jeg misunner deg vognen. Hvor kjøpte du den og hvor mye betalte du? Og har du hardbagen eller softbagen? Og det var en ting jeg lurte på, har den full sittestilling? Altså er den helt/omtrent helt rett i ryggen? Her ble det MANGE spørsmål..
mammmamia ** Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jeg synes den er VELDIG kort og liten i sittedelen, så den ble ikke aktuell her hvertfall... Og så syntes vi den var ganske tung/uhåndterlig.. Men den ser tøff ut..! Du kan jo prøve å ta en tur til Barnas Hus, de selger den, så kan du få prøvd den selv :-)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2008 Takk for innspill! Jeg synes bare den ser så utrolig kul ut.. (kremt, man skal jo ikke la det være avgjørende, men dog.. ) Tar meg en tur på Barnas Hus som du foreslår, så får jeg testen den ut på lille snuppa!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå