Gå til innhold

Noen som ikke vet kjønnet?

Bondi

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn fra før som jeg ikke har vist kjønnet på. Vi har syntes at det har vært en super overraskelse. pga av blødninger har jeg vært til tidlig UL og fikk da vita at jeg venter tvillinger. Jeg har fortsatt ikke noe behov for å vite hva det blir men alle rundt oss er veldig opptatt av det. Nesten som at det er viktigere nå enn når jeg bare har ventet en...

Når jeg leser her inne så ser det ut til at alle vet kjønnet, så jeg bare lurer på om det er noen som har valgt å ikke gjøre det?

Fortsetter under...

Jeg visste heller ikke kjønnet på min 2 åring, men av en eller anna grunn ville vi vite det denne gangen. Jeg synes det har vært greit ift rydding av klær etc - siden jeg nå venter 2 jenter og har en gutt fra før så kan jeg virkelig rydde bort og gi bort klær som er veldig typisk guttetøy. Vi bor i en tomannsbolig, så vi har ikke for mye plass akkurat :) Ok - må innrømme at jeg ikke har turt å gi bort tøy enda, stoler ikke 100% på ultralyden....

Godt at noen ikke vil vite, så har vi andre her inne også en overraskelse i vente når babyene kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...