Gå til innhold

Nå skjer det ENDELIG noe med gulvet vårt!

Anbefalte innlegg

En håndtverker fra BOB kom og så på det og skulle ta kontakt når han har tid til å legge det (skulle ikke gå så alt for lang tid). Vi får et classic gulv...Men nå lurer jeg på om jeg har lyst på mørkt gulv? Valnøtt eller noe sånt....Synes det er kjempe stilig....Må betale mellomlegget selv, men det blir ikke allverden....

Iløpet et par års tid kommer vi jo til å flytte herfra, så tenker også på hva som selger best....Hva tror dere (er jo helt ute av stand til å ta en avgjørelse uten dere! hihi)

Fortsetter under...

Så spennende! Mørkt gulv er jo stilig, men sikkert ikke så praktisk nei.....

Vi har lyst gulv, bjørk tror jeg... Det lå her når vi kom så jeg vet ikke sikkert, med det ser ut som bjørk. Det syns jeg er fint, blir lyst og fint inne.

Hvilken farge har dere på benkeplata? - hadde villet tatt noe som passet til den. Hvis dere tenker selge om 2 år hadde jeg villet valgt noe som høynet verdien på leiligheta :-)

Mørkt er ekslusivt og fint, men støv vises - ja, men ikke skit ( matsmuler etc ) På lyse gulv vises hver lille smule. Vi hadde helt mørkt gulv før, og jeg ble helt forbausa da jeg vaska, for jeg var aldri klar over at det var så mye skit som lå der rundt omkring - for vi så det rett og slett ikke! Nå, etter oppussinga har vi eikefarget gulvbelegg med sånn anti-skli topp. Det er veldig fin og nøytral farge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...