Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har holdt paa med baade mm og mme en stund og er naa i ferd med aa gaa over til bare mme. Har derfor noen spoersmaal ang. dette og lurer paa hva dere gjoer: Dersom dere skal paa ferie utenlands og bo paa hotell: tar dere med ferdigpakker (blir jo veldig tungt dersom man skal vaere borte en stund)? Hvordan faar dere vasket og sterilisert flasker paa et hotell? Er jo ikke noe problem aa ta med pulver hjemmefra, men lurer veldig paa hvordan man skal faa vasket flasker og kokt vann... Har ingen konkrete planer men skal trolig til Dubai en tur om ikke saa altfor lenge, saa hadde vaert greit med noen ideer om hvordan gjennomfoere det praktisk...?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Vi brukte vannkoker og et stort kar. Hadde med flaskekosten også Først vaska jeg vasken på badet skikkelig. Så vaska jeg flaskene i vannet, skylte dem godt. Deretter la jeg dem i en litt stor metallbolle som jeg fikk låne på kjøkkenet. Såkokte jeg opp vann i vannkokern og slo over flaskene. Kokte opp nytt vann når smokkene skulle "kokes". Vi var i Norge, så vannkvaliteten var jo grei da. Men det gikk kjempegreit:) Ha me dnok flasker, så slipper man å koke så ofte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå