Gå til innhold

Hvordan sover deres barn rundt 9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med deres babyer, våkner de på det samme stedet som dere la de på kvelden før?? Sover de hele natten? Her finner jeg henne overalt i sengen...i ett hjørne av sengen lengst bort fra hvr jeg la henne, på mage, rygg siden, halvt sittende, you name it! Dette skjer mange ganger hver natt, oppdager det da vi må gi henne smokken. Hun er ni mnd forresten og spiser bra nå.

Hun våkner også veldig mye, eller hun skriker og må da ha smokk før å sovne igjen. Noen gang går det kun 1/2 time mellom vi putter i smokken og ibland 2 timer. Hun har også perioder på natten, ca 30 min, hvor hun er våken og krabber rundt i sengen, og til slutt legger seg å sove ett eller annet sted.

Vi må nesten aldri ta henne opp, hun roer seg med smokk, så skal vel ikke klage sån sett. Men føler att jeg blir sliten av att hun styrer så mye på natten, og må stå opp å putte i smokk mange ganger. Hva med deres små?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

min sønn sover som regel fra rundt halv ni til sånn ca halv sju. han våkner som regel rundt tolv tiden, men da er det bare å gi han smokken. noen ganger hender det også at han våkner rundt tre, men det er bare å gi han smokken da også:) hender selvfølgelig noen få ganger at han våkner oftere eller er vanskelig å få til å sove igjen. hvis han står opp rundt halv sju sover han som regel en liten halvtime rundt åtte halv ni:) og så sover han rundt halvannen time rundt tolv tiden. og så sover han ca en time fra rundt fem. det hender at tidene blir forskyvet litt frem og tilbake.

han sover også i alle verdens stillinger, men han sover som regel godt om natten.

Skrevet

Hei!

Vi sliter med det samme som deg LGVB. Vi har tvillinger som er 9 mnd. Det begynte så fint da de var mindre. La seg i 19- tida hver kveld og sov til 8 dagen etter. Herlig:) Men nå har vi det akkurat slik som deg. Legger dem i 19-tida, gir de smokk og de sovner som regel ganske fort. Men, etter 30min våkner den ene og gråter så sårt samtidig som han ruller rundt i senga. På magen, sida, ryggen helt til han havner langt under dyna. Prøver å legge han på ryggen og gi han smokken sin men nei, ruller like mye og hyler. Tilslutt sovner han rød og svett i ansiktet. Hun andre er ikke så urolig, men våkner mange ganger iløpet av natta for at hun mister smokken. Vi er ganske slitne etter å stå opp mange ganger iløpet av natta for å gi smokk. Tilslutt da så våkner de kl. 6 hver morgen og er storfornøyd(men det er ikke mor:) Noen som har tips til oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...