Blue Lady Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Mina er litt over 6 mnd og er ikke interesert i puppen i det hele tatt. Får i henne mm på natten og morgenen, på dagen vil hun ikke ha, bare vrenger seg bakover og dytter seg bort. Hun får 2 grøtmåltider, og litt påtvungen pupp på dagtid.. Vil jo ikke slutte å amme nå allerede, går det over?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Sliter med det samme! LIllemor får 2 grøtmåltid + middag da. 6,4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Samme her. Det begynte da hun var litt over 6 mnd. Nå er hun litt over 7 og det har bare blitt verre... Vil ha bittelitt om morgenen, ingenting på dagen, en god del på kvelden og 1 eller 2 ganger på natten. Hun er overhodet ikke interessert på dagen, dytter bare puppen bort og vil reise seg opp, blir til og med litt sint av og til. De sier det kan gå over, men jeg tror ikke det gjør det her. Jeg synes også det er trist, men trøster meg med at jeg ikke kan gjøre noe med dette, og at hun har fått mye morsmelk lenge. Hun er veldig glad i annen mat, og det er jo også bra. Jeg pumper til grøt og sånn, men vet ikke hvor lenge jeg gidder holde på med det.
Blue Lady Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Ja det er jo kjempabra at de har fått mm så lenge egnetlig. Men hun kan ikke lve på luft og kjørlighet på dagen heller, har ikke så lyst å gi etter og begynne med enda ett fast føde måltid på dagen.. I tillegg vil jeg kutte nattammingen, men gjør jeg det så får hun jo knapt i seg mm... vanskelig dette her. ammet ikke førstemann så da var det så enkelt på akkurat dette området.
trollet66 Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Tulla vår tar bare pupp om morgenen, resten av dagen så nekter hun....... pumper og gir på flaske og mm i grøt hun spiser grøt til lunsj og kvelds, og litt banan. akkurat det samme med nummer en, mens nummer to var glad i puppen hun... Betyr ikke så mye for meg hvordan hun får i seg mm så lenge hun får den. Men jeg gleder meg til å pakke vekk pumpen for godt..... Nedtelling fra nå og frem til slutten på juli,,,,,,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå