Gå til innhold

Går det an å ta noko rett før trening-Ketolyse


nattinatt

Anbefalte innlegg

For å være litt meir utholdnde på trening? Er jo så glad i å trene eg, så det er litt dilemma i forhold til ketolysekuren.Hadde lyst å gå ei stund på den,før eg går over til lavkarbo.Vil det føre til at eg går utav ketosen om eg tok noko rett før trening,enten ein bar el noko?? Vil ikkje risikerere det,så eg må spørre he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sto å las på diverse barer i dag,og eg skjønner jo at det er nok ikkje mykje ein kan skeie ut med i ketosen, og den ønsker eg jo å være i.Eg får berre ta hensyn til det under trening,og eg følte det gjekk bedre igår likevel.Er litt spent,skal løfte vekter igjen i kveld på trening,men tenker eg får halde meg til ikkje så altfor tunge vekter no under ketosen.Men leggen verker litt igjen etter eg starta opp med ketosen,hadde ein muskelbrist i den i haust under trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre forresten som trener eindel ,og då tenker eg slik som spinning og div anna under ketolysekuren? Det var tyngre den første veka enn denne å trene under ketose,men det hjelper vel at eg har trent ei stund.Håper på nokre kilo til av før eg går over til lav karbo.Det som er så godt med ketose,er at ein må være så bestemt med seg sjølv for å ikkje dette ut av ketosen.Lettere å lure seg sjølv på andre kurer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg gikk på ketolyse i høst, og trente 3-4 dager i uka for det. Trente spinning elller stepmaskin og styrke. Syntes jeg neste hadde mer overskudd etterhvert som tiden gikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener og i kestose, både saltrening og egentrening. går så greit atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Ja eg kjener at det begynner å gå lettere no på trening ettersom dagene går mens eg er i ketose.Idag hadde eg til og med to timer etterkvarandre,og det gjekk fint.Håper at det vil lee seg på nåla igjen snart og,men så for mykje første veka i ketose.Og no denne så ser eg forskjell på målebandet.Men svolten blir eg men det er vel ikkje så rart etter trening.Berre håpe at den treninga ilag med vil gje ekstra puff til fett forbrenninga.Kjenner jo ketose ånden godt under trening.Noko av grunnen til at nåla nesten peiker litt opp igjen,berre litt altså he he,er vel fordi mensen er rett rundt hjørnet.Tusen takk for svar,er så godt å høyre andres erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...