Gå til innhold

Basson Baby - vogn,noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Vi kjøpted en siste de hadde på Tøffeliten i Bodø,fikk den til nesten halv pris fordi den var den siste. Den er grønn å kjempefin,å det var samboeren min som plukket den ut faktisk :) Fikk med voksipose,regntrekk å myggnett, å betalte 3300 kr. Dette er bare baggen da, sittedelen må vi kjøpe senere, til et par tusen kroner,men det blir jo uannsett en billig vogn,synes jeg :) Og den virker veldig stødig å kraftig,noen som trengs her ute på den vindfulle øya jeg bor på :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136837648-basson-baby-vognnoen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg kjøpte Basson Duo til førstemann. Har vært ganske fornøyd. Det eneste jeg synes var et problem var at det ikke gikk an å legge den skikkelig ned uten å presse håndtaket over kalesjen. Og da vil den jo etterhvert gå i stykker. Jeg har stor bil så det gjorde ikke så mye. Den stod utrolig mye i bilen. og dermed også i sola. Når jeg byttet til sportsvogn delen så kunne du ikke se at det var noe fargeforskjell i det hele tatt, Så jeg er fornøyd. og gleder meg til å ta den i bruk igjen nå.

Det var godt å høre :) Vi kjører stasjonsvogn,så det blir vel neppe noe problem :) Vi oppdaget dette på butikken,men fant ut at det blir ikke så ofte vi trenger å pakke den sammen. (bor på en veldig liten plass,så det bli nok mest trilleturer,lite inn og ut av bil ,enest når vi er ute å reiser at det kan bli et problem... (drosje o.l.)

Men men,den var så fin,så det får bare gå. Vi er jo ikke så mye ute å reiser så :)

hadde basson til første og skal bruke den igjen nå!!!er veldig fornøyd med den vogna, super stor bag som babyen kan ligge i lenge!!!!

Vi betalte 5000 for hele, bag og sportsvogndel fulgte med. tror ikke sportsdelen koster så mye som 2000,men vet ikke altså...Kan kanskje være like greit å kjøpe sportsvogn i stedet da?!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...