Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennes ut som tanta tar turen..Men mener å ha lest at mensmurringer kan være et symptom?noen som vet?

Skrevet

hmm ja.... mange som har mens murringer rundt den tiden dem venter mensen selvom dem er gravide! Er det som er vettu at man ikek kan vite før ikm dagen,arrgh! jeg har jo hatt mens murringer siden el jeg da hehe...fikk verre igår nedover i beina! føltes litt ut som kroppen forbereder tr sin ankomst! nå tenker j at j får mensen så får jeg bare se! har du ikm imårgen? har du tester hjemme? kan jo godt hende det slår ut nå da:-)jeg skal teste med engang j får testene i posten:)

Skrevet

Er jo mange her som kjenner disse murringene, og jeg har jo kjent dem siden før helgen. Det er derfor jeg sier at jeg kommer til å dåne dersom tr kommer og det viser seg at jeg er verdens største hypokonder! Har ALDRI mensmurringer før tr kommer. Får det som regel på natten, og første dagen har jeg disse murringene, ellers ikke noe. Nå har jeg altså gått slik snart en uke, der det var verst i helgen.

Og det er rett som du sier. UTROLIG irriterende og nervepirrende at man uansett ikke vet noe før ikm, med mindre man tester, og det skal jeg jo ikke. *stønn*

Nå driver jeg å innbiller meg at jeg er småkvalm også, men tror det egenltig bare er fordi jeg er så inn i helvetes sulten.

... men gidder jeg å lage meg noe mat? Neida ;-)

Er det forøvrig mulig å bli så utrolig sulten før ikm dersom man er gravid? Synes det begynte så utrolig tidlig i så fall...

Skrevet

testet i stad og den var negativ..men håper litt til siden jeg sjeldent har utslag før none dager etter ikm .Har ikm 15! tester på søndag så sant tr ikke har kommet før den tid!

Skrevet

jeg har også litt murringer i magen, vonde pupper og er kjempesulten, hele tiden:) Spiste middag igår kveld, og spiste mer enn samboeren vett,hehe:) Har ikm et sted mellom 17. og 24. fabruar (uregelmessige sykluser) men har ingen store forhåpninger denne mnd.. har ikke akkurat rullet oss så mye i bingen denne mnd,hehe:)

Skrevet

Nja skeptisk... :kan faktisk få økt apetitt,det fikk jeg noe voldsomt da jeg gikk gravid forrige gang! spiste hele tida lixom!bare de første ukene da,hehe..

jeg er å itt kvalm eller som du sier kan være litt innbilning fordi man er så sulten,jeg oxo kan sulte foran brødposen liksom!orker ikke hehe:o)

kei27: du testa ja! men prøv med morgenurin dagen etter ikm! man blir jo bare så skuffa! jeg skal teste imårgen jeg bare måååååå om billig testene mine kommer men kanskje jeg bør vente om de ikke er så bra som mange sier..hmm ønsker deg lykke til!

åhh j a om jeg får mensen så føler jeg meg å som en hypokonder hallo!har sååå sikning i eggstokken men nå den høyre!hmzz...

kommer tr skal jeg bare legge inn ett smalt innlegg som er nesten usynlig åsså snike meg ut og over på dib igjen,hehe:-)

Skrevet

almost famous: hvor tidlig fikk du økt apetitt sist da? Er vel litt tidlig nå en uke før mens eller?

Skrevet

mill@78,høres ut som du å har en liten spire:) kan kalle oss symptom gjengen, vi jakter på hcg'et vårt, kanskje vi hallusinerer?(er det det det heter?ble plutselig grepet av ufrivillig skrifeil kanskje?hehe)

:) nei får håpe det vi føler er ekte og at det er noe i det å ikke bare mensen som driver å lager røre i magen:)

spiste du mer enn samboer ja,kan jo være ett godt tegn det da:)hihi

Skrevet

Hehe:) Ja, enn om det hadde vært sant (at vi alle har en liten en i magen *smile*) Gjett om man jakter på symptomer da, selv om jeg hadde flere forrige mnd, men da kom jo også mensen da så, hehe:) Ja, jeg spiser enormt mye for tiden, og er mett i 5 minutter så blir jeg sulten igjen.. merkelige greier:)

Skrevet

jeg er vel det hvertfall legen min kalle en av de FÅ som kjenner på kroppen at jeg var gravid såå tidlig,hehe fordi forrige gang gikk det 5 dager etter el så kjente jeg meg kvalm,puppene ble ømme og fikk alle symptomer kjempe fort å jeg ble sulten 1 uke etter el da åt jeg heletiden! er hormonene,noen er mer følsom en andre å merker en ting noen kan få halsbrann å ingenting annet å noen bare kvalme å det kjempetidlig, jeg testa pos 4 dager før ikm med en fin strek, trodde jeg var lengre på veg men ul termin stemte med mens termin på dagen! hehe så det er absolutt mulig å kjenne noe så tidlig! når egget er festa begynner hcg hormonet å prod å da er det enkelte som kjenenr det godt i form av spising og alt det andre vi "sliter" med her inne! hehe:)

får håpe vi alle går over på 1 tri tenk så koooozeliiiiig!!!:-o)

Skrevet

hehe:) da er det jo håp da! ja, enn om vi alle kunne hoppet over på 1. trimester, det hadde vært noe det:)

Skrevet

Rart at man kan bli så sulten ja. Har gitt opp jeg. Nekter å spise så ofte og mye. Hvis magen min skal være fornøyd nå, tror jeg at jeg må spise middag tre ganger om dagen. Er ikke sælig flink til å spise fra før, så litt småsulten er jeg jo vant tli å være (ref brødboksen), men dette grenser jo til smertefullt! Men jeg KJEMPER IMOT! *hehe*

Var en times tid i skogen med bikkja i sted, og da måtte jeg faktisk innrømme overfor meg selv at dersom jeg er så flink til å påføre meg selv kvalme (altså... innbille meg, ikke som følge av pulings), så burde jeg ha medalje! Var riktignok en lett kvalme, men kvalme likefullt. Litt sånn dagen-derpå-ferdig-med-å-spy-kvalme.

Og jeg sier som deg Almost Famous: Hvis tr kommer på besøk nå, så skal jeg jaggu ha en Oscar for å leve meg inn i symptomene her altså! Tror MULIGENS jeg signerer den bittelille, usynlige og knapt merkbare tråden din.

Er ikke kvalm lenger nå da, så varte ikke så lenge, men det er fortsatt litt murring og stikking nedi der ;-)

Herregud altså... Snakker om gravidegjengen *flire*

Jeg kommer altså til å bli så flau!

Skrevet

Hehe:) Gravidgjeng ja, det kan man trygt si! nå har jeg begynt å få menssmerter jeg, selv om det er minst 5 dager til tr skal komme.. Har tatt pyridoksin denne syklusen, så kan hende det fungerer så tr kommer litt tidligere:) eller eventuelt ikke, hehe (håpe,håpe) :) Men siste pp var jeg helt vill etter symptomer, og når tr kom så ble jeg så skuffet som jeg aldri har vært før... så jeg tror jeg må roe meg bittelitt ned her,hehe:) herreg******d så SULTEN JEG ER, hehe:) nettopp spist middag, og nå er jeg klar for mer mat. jadda! Skal se jeg får gravidmage uten å være gravid nå:)

Skrevet

Jeg har nettopp spist middag og konkludert med at ulvehungeren rett og slett er en systemfeil! Gravid eller ikke! Gjennom "gud jeg har spist så mye at jeg nesten sprekker"-kvalmen så kjenner jeg fortsatt sultfølelsen. Det er ikke normal vøttø!

Nå er klokken 20, dagen før jeg kan begynne å forvente tr... Bare timer igjen!

Skrevet

Wiiiii:) Så spennende da!! Ikke lenge til du kan teste da! Spennende,spennende:)

Skrevet

Ja, nå begynner det å dra seg til her. Har IKM på fredag da, men torsdag er jo dagen før!

Tenk om jeg er hypokonder da!? *lol*

Da kommer jeg til å grave meg ned i et digert, sort hull, ja, sånn etter at jeg har skrevet i den usynlige tråden og krøpet til korset her på bim *hihi*

Om jeg er sulten igjen nå? Ja! Veldig! Så nå skal jeg lage meg en smoothie ;-)

Skrevet

Hehe:) Grav plass til meg i det hullet og da! Vil tro vi er flere som har behov for plass, selv om jeg håper at det ikke blir nødvendig for noen av oss:)

Sulten ja? Her spises det hele tiden, begynner nesten å få litt mage vett (men usikkert om det er noe fornuftig inni den magen annet enn mat, hihi)

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer i 2-3 uker nå. Noen stikkninger i nederste del av magen som har vært litt ille noen ganger. Mensmurringer som går ned beina, bak på rompa,og i korsryggen, og det føles som TR skal komme hele tiden.Det er kun litt utflod.

IKM 5 feb,skal teste i morgen...ååå hvor spent jeg er,men tør ikke glede meg for mye,kan være psyskisk at TR holder seg borte.

Skrevet

Så spennende da! Masse lykke til:) Håper den blir positiv!

Skrevet

Fortsatt mens smerter men ingen mesn idag heller gitt..kommer vel på ikm i morgen da :) Fortsatt litt spenndene,ikke gitt opp alt håp ennå :)

Skrevet

mroska: Hvordan går det, har du testet idag?

Skrevet

Hihi:) så lenge tr ikke har kommet er det vel fortsatt håp!!

Skrevet

Her var menssmertene berettiget...... =(

Så her blir det en hyggelig valentines kveld, med tante grusom på besøk, og sjokoladefondant. ;)

Skrevet

nerak27,fikk du mensen idag??:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...