sothøna Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 eller blir det et ekkelt belegg på da. Bør jeg gå å kjøpe noe som er beregnet for bil?
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 poengert er vel å få vekk fett ra bilen, skit og fett liksom.... grønnsåper ER fett. jeg ville valgt zalo, eller noe de hadde anbefalt meg på bensinstasjonen :-) Så flink du er som vasker bilen!
sothøna Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Zalo var kanskje ikke så dumt. Spørs om jeg klarer å oppdrive en svamp.
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 he he... Da hadde jeg valgt å ikke oppdrive en svamp. :-) Men om du faktsik skal vaske bilen, så kan du jo kanskje bruke et gammelt håndkle??? De lager ikke riper.
sothøna Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Enda en lur idè. Da er det jo bare å sette i gang mens jeg fremdeles har ånden til det. Takk for hjelpa
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Du er jammen meg flink! Kos deg med vaskinga! :-)
Nette-mor Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 må først si du er orntli flink da!!! et lite tips til vask av vinduer og bil, er å bruke vannslange og sprute zalo rett i vannstrålen, to fluer i en smekk og slipper svamp!!!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Jeg vasket bilen til samboeren med Zalo en gang og har blitt mobbet siden. Gjorde ingen skade som jeg sa, men han og kompisene sa at det ville gjøre et eller annet med lakken og glansen i det lange løp om man fortsatte med det. (ikke vet vel jeg). Er vist bilshampoo som er tingen. Ps: kjempe flink du er som skal vaske
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Min bilgale onkel & drosjeeier sverger til Zalo, bruker bare det. Og når han sier at det er bra, så er det bra
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har hørt av en som driver med vask og polering av biler, at man IKKE skal bruke Zalo, fordi det ødelegger lakken... Jeg har forvørvrig vaska bilen selv med det, helt til jeg hørte dette..
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 ja ja... da tar jeg skylda for om lakken blir litt mattere etter i dag, men så innmari stor skade kan det da umulig gjøre... de er jo ikke akkurat snille med lakken de digre harde tingene som snurrer inni en sånn maskin heller ???? da er sikkert litt zalo bedre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå