Gå til innhold

Her er en oppdatering fra meg.

Anbefalte innlegg

Hei...

Har ikke vært her så mye de siste mnd,er innom vær dag å titter på litt innlegg,men har ikke vært så motivert til å skrive eller svare dere.

Har på en måte gitt opp hele baby laginga,får jo aldri en posetiv test.

Føler meg lit mere avslappa,men på en anne måte gjør jeg ikke det.

Tenker jo på barn 24 t/døgnet.

I går var jeg hos dr lundgren på lillestrøm igjen.

De finner fortsatt ikke noe galt med meg eller samboer.Prøvene hans var nesten unormalt bra sa hun,var ikke noe å sette fingeren på..så det var jo bra. Og jeg har tidligere fått påvist el ved å ta blodprøver,og har også gått på dobbel kur med pergotime.

I nov hadde jeg en lap,og de fant ingen ting galt med meg.så det er jo bra.

Så i går trudde jeg at vi skulle begynne å søke på prøverør,men jeg var vist for ung.Man må være fylt 25 år fikk jeg beskjed om.

Så nå har jeg fått en ny dobbel dose med pergotime,har også fått puregon penn(sprøyter som jeg setter i magen selv)

Peregon er et follikelstimulerende hormon(fsh) som gjør at de små blærene i eggstokkene,folikkene voker.

Hver folikkel inneholder et egg som normalt er befruktningsklart midt i en mens syklus.Peregon stimulerer veksten av en eller flere follikker,avhengig av dosering.

Peregon skal injiseres (sprøytes)rett under hudoverfalten ved hjelp av peregon pen.

etter dette er gjort,skal jeg sette en eggløsningsprøyte som heter Ovitrelle(dette er for at egget skal løsne)

må da ha samleie ca 24 og 48 timer etter sprøyten er satt.

har ikke hørt om dete før,men nå skal jeg i alle fall prøve dette.

Må begynne første på pergo ved neste mens,så puregon pen også eggløsnings sprøyta.

Håper dette kan hjelpe oss...er veldig klar for å bli mamma nå.

da fikk dere en liten oppdatering fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136836336-her-er-en-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Nå har jeg tatt 3 Prgokurer,dobble,uten å få EL....

Skal ta blodprøve imorgen for å sjekke om jeg har hatt EL,men tviler sterkt......:(

Nå må noe skje snart!!!

Lyst til å høre med legen min om kanskje jeg også kan få slike ekstra hormoner og EL-sprøyte.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...