Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmm...skulle da tro at de fleste som signerer seg inn på et nettforum har hjernekapasitet til å forstå mengden nick som er tilgjengelig.

Er det et spm om hun vil bytte nick eller krav, for da burde dere fjerne visse nick som da ikke burde være lov på siden, og ikke kun et!. For fortsetter man dette kan hvem som helst ha ønsker om å fjerne visse nick fordi det kan ha forbindelse til visse ting og tang.

*risterpåhode*

Det var i allefall i denne omgang en forespørsel, og siden ikke alle har behov for å krangle, så tror jeg det ordner seg.

Det er visse nick som er mindre egnet enn andre på våre nettsider, selv om vi i visse tilfeller velger å overse.

• 2 uker senere...

Jeg er faktisk helt enig med HI, fordi vi er på et småbarnsforum. Derfor vil nick som jordmoren, barnelegen, helsesøsteren fort bli misbrukt.

Hvis jeg feks tar nicket jordmor, og begynner å poste på diverse "hva skal jeg gjøre"-tråder der jeg sier mye sprøyt. "Joda, det er helt fint å begynne å gi grøt når babyen er 2 mnd" osv, så vil det bli tatt seriøst nettopp pga nicket. Folk vil kanskje ikke dobbeltsjekke det, og ta alt jeg sier for god fisk.

Derfor er det veldig bra hvis slike nick kan slås ned på.

jeg er helt uenig å synes at det virker litt Stasiaktig hvis noen skal drive med kontroll av hva enkelte kaller seg på nick!!! Jeg har feks. ikke prøvd meg på "ludderet" (ennå) selv om hun har annonsert at hun er det her inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...