Gå til innhold

HJELP! STORE-SNUPPA VIL VÆRE LØVE PÅ KARNEVALET, HAR NOEN GODE TIPS BLIR JEG LYKKELIG:-)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Store-snuppa på 3 år vil være løve i barnehagens karneval, hvordan fikser jeg dette UTEN ferdigkjøpt maske, synes det er litt sjarmløst...

Er det noen som har gode tips til LØVE-kostyme, blir jeg veldig glad. Jeg har ikke sy-maskin da...

Fortsetter under...

Skrevet

har du ansikts maling?

kan ta en gammel t-shirt å klippe ut halsen, å dekkorere med brunt stoff/tøy og litt garn for manke, ellers orange klær og en liten hale;)

Skrevet

de har kjempesøte løvedrakter både på nille og brio:) snuppa fikk seg dalmatinerdrakt og supermanndrakt, får se hva vi velger:)

Skrevet

gul tights og gul tskjorte. sy hale på. Kjøp ansiktsmaling og en sånn bok der du kan se hvordan du lager et løveansikt. Tror ikke det er så vanskelig. Så kan du vel kreppe håret hennes eller noe så det ser ut som en løvemanke. hehe.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Hva om du kjøper en beige, en orange parykk, orange stoff og brun + hvit + orange ansiktsminke og gjør følgende:

På magen på bodyen kan du lett sy på en orange oval og på stumpen kan du bruke rester av orange stoff til hale.

På parykken klipper du bort topplokket, så hun kan ha den som manke. (rundt pannen og haken). Noe av parykkrestene kan brukes som tupp på halen.

Den brune sminken legger du i hele ansiktet, det hvite fra øynene opp til brynet, og det sorte som værhår + bryn.

Hun blir sikkert en kjempesøt løve uansett hva du gjør.

:)

Skrevet

He-he, takk for tips!

Tror hemmeligheten ligger i sminken ja, hun har jo løvefarget tykt hår så manken er jo på plass:-0!

Hun har jo de forhåpningene så nå er det min oppgave å ikke skuffe,

Annonse

Skrevet

Oj, du kunne jo virkelig dette LindeOgWill!

Har du hatt en løve selv på karneval kanskje, he-he:-)

Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...