Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er noen, da mener jeg NOEN anonyme her inne bare for å lage piss? Ser på noen svar hos noen jenter som skriver at de er så gla for det ene og det andre, mens noen spør om ting osv, også kommer det sånne teite kommentarer inni mellom fra anonyme? Jeg sier ikke alle er sånn, respekterer de som ikke vil si hvem de er.....

MEN når anonyme kommer med spørsmål om ting JEG ikke har skrevet noe om her en gang, DA bynner jeg å lure......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136835799-jeg-bare-m%C3%A5-sp%C3%B8r-rett-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det alltid.

Det jeg ikke skjønner er de som lurer på helt vanlige ting som er anonyme.

Blir alltid litt skeptisk jeg da....har vært en del anonyme som har mistet her inne,merkelig at man må være anonym da...

Det må da være lov til å lure på både alvorlige og mindre alvorlige ting og likevel ikke ha lyst til å identifisere seg! Kanskje de ikke har fortalt det på jobb, eller bare er naturlig skeptiske; selv om vi opererer med nick er manges nettparanoia større enn vi aner ;-) Det kan jo også hende at noen er redde for å få "uvenner" her ikke hvis de har meninger de skjønner er upopulære eller lurer på helt teite ting. Det er jo bare å la være å svare :-)

Tilhører ikke august klubben i det heletatt, men føler jeg må svare siden jeg er av dem som stadig legger inlegg med "Anonym".

Jeg gjør det automatisk.

Nicket jeg bruker her inne, det bruker jeg fler steder også....

vil ikke bli googla opp seinere i livet så folk ser alle rare inleggene mine her.

Jeg er go' paranoid ja.

Jeg har vel spurt noen ganger om ting som "alle burde vite svaret på", og somoftest vet jeg svaret selv, men jeg trenger ekstra bekreftelse på det jeg tror.

Det er så mye man kan bli usikker på nåomdagen føler jeg, får jo bekymringsanfall av de merkligste ting.

:P

Jeg trooor ikke jeg har laga noe kvalm her inne, jeg holder meg unna krangler og endeløse diskusjoner, men det er jo alltid noen som kan ta seg nær av det merkligste i vår tillstand.

-fremmed-

heisann:o) jeg tror at noen er inne bare for å lage krøll, skjønner selvfølgelig at noen svarer eller spør som anonym, det kan være mange sprøe ting man lurer på som gravid:o) Men syns at de som legger inn "krangle meldinger" kan la være.

Syns vi har en koselig terminklubb, vil ikke at anonyme skal ødelegge noe;-)

Annonse

Slik jeg forstår det gjør det ingenting om man er anonym så lenge man ikke er frekk. Jeg mener det er en stor forskjell på å være uenig, og på de som blir usaklig og frekk. Men, så kan det godt hende at det er en med store fritidsproblemer, som syntes det er kjempe kjekt å plage gravide som nå sitter og koser seg over at vi diskuterer det. Foreslår at vi prøver å overse de tåpelige og anonyme svarene, og prøver å holde den gode stemningen her inne oppe. Vi er tross alt overtall av hyggelige damer:) Ha en fin kveld:)

Jeg må bare få si at det er som ei skriver her: "krangle meldinger"

Det var bare det negative jeg ville frem til, og sånne ting.. Og som noen andre skriver her, så er det jo bare å ignorirere dem, så klart, men når det er ting som angår meg personlig, så må jeg få spør hva en anonym har med det å gjøre..... Og hvorfor det da er så mange anonyme som legger inn kommentarer for å ødelegge! DET er ikke hyggelig...

Og klart anonyme skal få være anonyme, men de som velger å være anonyme, kan holde de nagtive tankene om hva andre sier og mener for seg selv;)

det finnes devserre noen som bare har lyst å lage kvalm, og er kun ute etter det..og de er desverre vanskelige å unngå også..får bare heller overse de og late som de ikke finnes :)

De er vankelige å bli kvitt så lenge vi har anonym knapp her, som forsåvidt er en fin ting for andre som ikke har lyst å brette ut livet sitt og vil være lit anonym iblandt..greit det også..men er jo en stooor glede for disse anonyme da som bare kan herje fritt bak anonyme...

Jeg syntes bare det er litt leit for de som faktisk skriver ting de er så glade for, også kommer det negative ting tilbake og at ting faktisk ikke kan være mulig.....

Man blir jo skeptisk til å dele ting med andre, og var det jeg trodde denne linken var til, å dele ting.... Og ikke rakke ned på folk! Vært mye av det syntes jeg......

Men det er vel bare å drite i de som er sånn.......

Ja det er leit når det blir sånn..

Det er alltid noen som skal ødelegge for så mange..de vil alltid være der desverre..utrolig irriterende er det..men det beste er å overse de og prøve å ikke reagere på de inleggene de skriver, for da får de bare enda mere glede av frekkskapen deres..

Trist det skal være sånn, men de finnes desverre overalt hvor enn du er på nett på alle forum..desverre..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...