:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 hvordan er disse regelene? jeg blir stadig overasket over hvor lett jeg får viljen min over alt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2008 jeg vet foresten ikke om det var en sykepleier jeg pratet med. jeg pratet med en dame som tok tlf
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Legen min skreiv legeerklæring til meg, eg bare ringte og spurte om dei kunne gje beskjed til ho om at eg trengte det. Henta den dagen etterpå, men det eg fikk erklæring på er noko min fastlege veit om så det var ikkje så vannskelig for ho å gjera det. Fikk alldri bruk for den heller.......slutta i den jobben før eg fikk ordna opp i det eg hadde tenkt å bruke den til. Fastlegen min kjenner meg så eg trur nok også at eg hadde fått legeerklæring på det meste fra ho
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Kommer vell ann på hva legeerklæringen gjelder. Er det noe som står i journal etc er det nok å snakke med sekretæren, så skriver legen ut. Er det noe annet vet jeg ikke. Måtte ha legeerklæring til skolen en gang. Fortalte hva det gjaldt til h.sekreteren i tlf. Hun noterte det til legen, som ringte meg og sendte erklæringen i posten. Null problem!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Kjem nok litt ann på kva som sto i den legeerklæringa da. Skriver ikkje ut uten å vita at det er rett.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 står ikke noe om det i journalen og jeg kan likeså godt ha løyet. men hisorien min var nok så dårlig at den måtte være sann...hehe. syns det er rart at ting er så enkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå