Gå til innhold

Unge bergensere, eller andre steder

Anbefalte innlegg

masse liv her og, men ekke helt sikker på dette med hikkingen, åssn kjennes d ut liksom? en liten fotballspiller blir d hvertfall!

Blir alene med han jeg, og en av de veldig positive tingene er at jeg får velge navnet uten at noen har noe å si egentlig, så tror det kommer til å bli Mathias :)

Fortsetter under...

Her har det vært roligere noen dager nå, har ikke kjent så mye harde spark på magen akkurat. Men jeg kjenner han ligger å sparker meg i blæren fortiden, må masse og plutselig akutt på toalettet, og når han strekker seg kjennes det på nærvene. hehe. gleder meg bare til han snur seg igjenn og begynner å sparke på magen.

Hikkingen kjennes ut som Rytmiske Hjerteslag, no i det siste har de vert ganske sterke, hele magen skjelver.. kan holde på en stund...

Det er visst de er litt for glupske med forstervannet og drikker for mye.. da begynner de å hikke... men kan vere din gutt ikke er like glupsk som min...

leste du hadde med tre veninner på UL, vakkje det trangt inne på de små rommene på KK...

Ser ut som juli sønnene våre kan danne nye første ellveren til brann om noen år.. :)

Ja min lille var veldg på blæren min den for litt siden.. selfølgerlig den kvelden jeg var på Dagfinn Lyngbø show! gikk tre ganger på do halvtimen før showet , men alikevel holdt det nesten på å gå gale hele showet, måte holde igjen latterkrampen og det er ikke lett med sinnsykt tidige dagfinn:)

Mathias er jo kjempefint:) cola er jeg ikke helt sikker på:P

hehe, var på UL i Stavanger (bor her til april) men kan tenke meg rommene er liks små for der var d trangt gitt, men det var bare moro :)

min og sparket på blæren en stund, og d passet meg i grunn ikke så bra når jeg sitter på forelesning hele dagen, hehe :P

ekke helt sikker på d cola navnet jeg heller gitt :)

Annonse

Hei.

Akkurat blitt medlem her:) Var kjekt å se at d var et innlegg her om unge som har lyst å bli kjent med andre i samme situasjon:)

Eg e snart 20 år, og 24 uker, å har kjempe lyst å bli kjent med noen andre på min alder i Bergen som er i samme situasjon. Er ingen andre på min alder som eg kjenner som venter barn, så hadde vært kjekt å bli kjent med noen. Ser dokkar har pratet om treff:)

Susanne

Ja, d hadde vært gøyt:)

Joda, fin i formen eg.. Eneste er magen, er ikke mange bukser som passer lenger:p Nei, vet faktisk ikke ka eg får. Kjekt å ha noe å glede seg til, men d var så vidt at eg klarte å holde meg på ul..

Ka gjør du/dere på om dagene da??

hei susanne...

vi satser på du og får gutt da.. blir visst gutteboooooom her i juli:P

eg har sykemeldt meg i dag. veldig trist å ikke kunne jobbe, men er det beste for meg og babyen.. er ikke helt bra så er litt delte følelser... men no får jeg hvertfall full konsing på skolen og gjort klart hjemme til guten kjem

Annonse

Hehe:) Alle skal ha gutt her asså:)

E jo gutt som er mest ønsket her hjemme da, så har eg en feeling på at d blir d og.. Korti har dokkar termin då? Noen andre enn meg som er lei av å vente:p hehe..

Off, ikkje kjekt å måtte sykemelde seg så tidlig.. Eg måtte d i begynnelsen, var så dårlig de første 3mnd, klarte ikke å gjøre noe..

Men eg gikk til en akkupunkør på torgallmenningen til slutt. Og etter 5 behandlinger var eg kvitt alle plagene mine;) Veldig til å anbefale asså!!

Akkupunktur kan forbedre/helbrede d meste;)

hihi, ja ellers blir d eneste jenta i gjengen som gutta kan krangle om:P

Ja, jeg er skikkelig utålmodig allerede, men så er jg opptatt med skole og jobb ellers da, så har heldigvis nok å tenke på.. Og formen er strålende! var dårlig et par uker i 2.mnd bare, men så gikk d over.. Har termin 13.juli.. du da?

Er det forresten noen andre som er alene av dere, el er d bare meg? :)

Eg tar 3fag på nla i sandviken, men er bare forelesninger 1-2 ganger i uken. Så eg jobber omtrent på heltid på en ung.skole som vikar. Utrolig greit, kort dag og grådig godt betalt..

Så du går i stavanger asså.. Er d kjekt der da?? Har du kort semester siden du flytter tilbake til bergen i april??

Ka gjør dokke andre på om dagene då?

Hadde folk lyst å ha et treff i påsken eller:)??

jeg går på økonomi og administrasjon i bergen på BI.

har du tenkt å bytte skule no når bergen og får mekling?

jeg har i løpet av uken fått svært tydelig mage.. helt sykt, plutselig kom den bare .. hehe...

noen andre som har vert ute i fine fine været:) var på min første skikkelige fjelltur i dag på lenge.. skikkelig deilig:)

Nei jeg skal ta eksamene i Bergen, har siste 1 mnd før termin, så fant ut d blir litt knapp tid å drive å flytte etter d..

Tar jo permisjon neste år, så satser på de har fått megling i Bergen til jg begynner igjen sånn at jg slipper å flytte ned igjen med den lille..

Du går vel ikke i 1.klasse, Kristin?

hehe, jg og har fått den magen de siste ukene, tror de hjemme får litt sjokk når jeg kommer.. :)

Ja jeg er med på treff i påsken hvis dere kan? Hakke sjans før torsdag da.. :)

Studerer 3 året Design og Mediemomunikasjon, så blir akkurat ferdig til termin :D

Meg og typen var på bil tur til voss i den fine solen, så gikk vi ut og spiste Indisk om kvelden....anbefaler den restauranten, den er helt ny og maten der er himmelsk. Litt dyr kansje men du får igjen for pengene, god service og masse mat..

Samme her har så vitt hatt mage, men i denne uken, har den vokst noe kolosalt. så nå kan det endelig sees :) Men kjenner det er ubehagelig med bilbelte på, tror jeg skal skaffe meg ett sånt ett som er beregnet for gravide mager...

Er også med på treff, men kan ikke sent torsdag, da er det jobb. men ellers ingen planer :)

Ja mener de sku få megling i bergen allerede no til høsten...

ja jeg går i 1, årsenhet bedriftsøkonomi.. jeg skal bare ha tre eksamer i mai,juni, resten tar jeg senere.. ble så mye med alle no som jeg er så dårlig.så meldte meg av tre av de, skal bare ha makro, bedøk2 og matte..

i påska.. hmmm.. skal jo egentlig litt forskjellig men tror vi skal få skviset inn en dag..men hvem er vi egengtlig.. er jo noen som er mer aktiv på denne tråden enn andre:)

jeg er hvertfall med på treff en dag, om det blir no i påsken eller litt senere... hadde vert stilig når vi alle er høy høy gravid:P

ja sant det er delig å endelig se litt gravid ut og:) , før følte eg meg bare lat og feit:P hehe, men no kan man jo faktisk se det.. hvertfall når eg går i de rette klærene:P men jeg går mye i store kose gensere og bokser da ser man det dårlig..

Ååå hvor på voss da? har vert der mange ganger men må tenke hardt for å komme på en indisk. synes det er bare masse sport butikker der.... meg og typen skal snart på en meget romantisk tur til sverige :S hehe,, blir jo kose, men litt skummelt med alt det billige snoper:P

vittig..verden er så utrolig liten, da har jo jeg eksamen med deg da:P tenkte jeg sku prøve å ta alle nå jeg.. hehe

Ja, lurte litt på hvem "vi" er jeg og, men hva om vi bare tar en kaffe et el annet sted i byen litt tidlig på torsdag da? er d mange som er med? :)

jeg sku gjerne ønsket å ta alle selv og blitt ferdig med de, men har vert så lite på skulen og hvist jeg hadde strøket så måtte jeg jo betalt for å ta de om igjen... så tok ikke den sjansen.. men har vert på skulen minimalt med ganger:S desverre er morgenkvalmen så gale at er lite skulegang når alle timene begynner 8.15...

jaja skal no alltifd greie meg selv om eg gruer meg til den innlevering i bedøk no.. men men, er jo mye fra før jul og det kan jeg jo:) så krysser fingrene:)

på torsdag så skal jeg sikkert på kvamskogen på hytten.. hvis været blir bra..

men over til noe annet eg stressser med om dagen, kan vere opptil 3 måneders leveringstid på vogner og i sommer når vi skal ha så kan fabrikkene vere stengte, for dere som har tenkt på å kjøpe en helt ny..

hvilken vogn skal dere ha??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...