Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg hadde mitt første stikk i dag!! Gikk over all forventning!! Da jeg hadde stukket, tenkte jeg; "Var det alt??"

Men i dag har jeg merket noe som minner om svake menssmerter eller kraftig eggløsning. Er dette normalt? Noen som har opplevd det samme?

onsdagsklem

Jeg vet ikke om det er fordi jeg er utrolig bevisst på alt som skjer med kroppen for tiden eller om det faktisk var det jeg kjendte. Noe var det iallefall. Jeg har ingen anelse om hvor mange ganger en må stikke for å kjenne noe... Går på veldig lav dose og synes det er usansynlig at jeg skulle kjenne noe allerede. En blit litt koko av dette her ;-)

Hvordan har det gått med deg sånn ellers? Bivirkninger av sprayen?

Jeg tar 150 IE Puregon, det var bare over et par timer jeg kjente det. Man blir fryktelig bevisst på kroppen sin, det er helt utrolig hvor godt kjent man blir med den når man har prøvd så lenge som det vi har.

Bivirkninger... Gjett om!! Har hatt fryktelig mye hetetokter, særlig om natta... Holder gubben våken innimellom, må lufte på dyna. Opp med vinduet, igjen med vinduet, opp med vinduet, igjen med vinduet... hihi

Du da?

onsdagsklem

Annonse

jeg har sluppet ganske lett unna. Litt hetetokter men ikke sånn at jeg har vært våken. Er utrolig trett og har i de siste dagene blitt noe overrasket over egne reaksjoner. Jeg hadde en morgen der mannen kommenterte noe på en ganske fin måte. Jeg reagerte med å hylgrine. Hehe. Vi ble overrasket begge to. Må nok innrømme det har vært noen episoder både på jobb og i fritid der tårene har vært like rundt hjørnet. Jeg har alt i alt vært heldig. Er veldig spendt på hvordan jeg kommer til å reagere på sprøytene. Legen sa det var stor fare for overstimulering.... Da tenker jeg selvsagt på det hele tiden.

Har vel kanskje vært litt mer emosjonell enn vanlig... Særlig på kvelden, av småting man egentlig ikke feller tårer over... Jeg har måttet fortelle noen kollegaer om detta fordi jeg har hatt noen kraftige hetetokter på jobben. Vi jobber ganske tett på hverandre og de ville ha lurt hvis jeg ikke hadde sagt noe.. Må bare plutselig slippe det jeg har i hendene og gå ut for å lufte meg.... hi hi hi Håper dette ikke blir enda kraftigere nå som jeg har begynt med sprøytene også... Når jeg skriver nå så kommer det jaggu en hetetokt igjen! Fanken, jeg som akkurat har tatt meg en god dusj!!

Onsdagsklem

hehe. Jeg har hørt at de værste bivirkningene forsvinner etter at vi begynner på sprøyter. Mener iallefall jeg har hørt det. Vi får håpe det for din del!!!

Om et par timer skal jeg sette sprøyte nr 2. Det er jammen godt å ha kommet så langt!!!

Ha en fortsatt fin kveld:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...