Honning&Nora_87 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hei. Jeg er 87 modell og har en nydelig liten jente på 4 mnd. Det er få i min krets som har fått barn, og det ville vært fint om jeg kunne fått kontakt med noen i samme livs situasjon.. ) Noen som vil trille en tur..? Ta gjerne kontakt.
miriam_linnea<3tuva Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hei.. jeg ønsker også å bli kjent med noen på min alder med unge..jeg er 88 modell. dattera mi er 6 måndter.. jeg bor litt utenfor oslo men er født å oppvokst der.. ønsker noen jeg kan trlille med å bli kjent med.
mamma21 Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Hei vennen jeg bor i bjølsen jeg og har en vakker prinsesse på 9 md det hadde også vært koslig å treffes det er så få av mine venner som har barn vis det ikke er for seint er ganske ny her og min datter ble født 01.12.07 koz Nadia
Madeleine85 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Noen som skal på treffet 24 september da?
Diana,LucasogLeo Skrevet 23. september 2008 #5 Skrevet 23. september 2008 Hei. Jeg er 88 modell og har en sønn på 9 mnd. Jeg flyttet til Lillestrøm for 1 mnd si, og har enda ikke blitt kjendt med noen, så jeg er gjerne med på trilleturer. Ja, jeg ska på treff på onsdag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå