Stoltmai mamma:) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Må man gå på svangerskapskurs for å få omvisnig der?? eller kan man ringe opp og spør om man kan få en omvisning???
Dramatica Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Det kan man helt sikkert, man må bare ringe å spørre på forhånd. Skal ikke på sv.kurs og tenkte å reise ned en tur selv jeg også Tips fra jordmor: det er ofte minst aktivitet i 4-5 tida var det vel, så det passer ofte best i dette tidsrommet tror jeg
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Sist jeg var gravid var jeg ikke på sv.skaps kurs. Men fikk omvisning på føden likevel. Tror alle som skulle føde på kongsberg fikk det tilbudet i allefall.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Vet ikke hvor du skal føde, men her i Oslo kan man i alle fall melde seg på omvisning på føden. Jeg har fødeplass på Ullevål, og skal på kurs og omvisning i april. Vi må jo betale litt for det da, men det er det verdt! Du burde sjekke websiden for sykehuset du skal til, finner sikkert noe info der.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Fredrikstad trenger man ikke og ta kurs,der er det bare å ring og høre om omvisning.Så får du brosjyrer og div der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå