*Super*Mamman* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 er dere fornøyde med den?? Kjøpte oss ny nå i høst, Siemens til over 10 00. Men jeg HATER den!!!!!! Platene slår seg plutselig av, den piper i ett sett, tåler jo ingenting før det kommer opp feilmelding. Nytter nesten ikke å bruke alle platene på en gang ( noen en ofte må når en lager middag)....Da slår den seg bare av... ÆSJ!!!!!!! Nei, jeg vil ha tilbake min gammle ovn, med "normal" kjeramisk topp!!!
Odine! Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg elsker min induksjonstopp. Platene slår seg av hvis det kommer vann på panelet. Jeg synes det høres ut som det er noe galt med deres induksjonstopp.
It's all about me Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er knall fornøyd og kommer aldri til å gå over til vanlig igjen. Platene slår seg av hvis du skyver en kjele over touch-knappene, det pga magnetsimen. Den kan også oppføre seg litt rart hvis det ligger vann på disse knappene. Men er man klar over det så er det ikke noe problem. Jeg simpelten elsker min. Men selv dyre mekaniske duppedingser kan ha b-varer. Så oppfører den seg utenom det den skal må dere jo kontakte de dere har kjøpt den av.
theafranord Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Å ja...jeg er superfornøyd med vår:-))) Barnevennlig er den, enkel å bruke, rask å lage mat med og veldig enkel å gjøre ren.... Høres ut som om det er noe feil med deres ja... Vi har whirlpool....
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Alle koketopper av induksjon slår seg av om det kommer vann på panelet. Men kan høres ut som det er noe galt med deres? Husk at det er stor forskjell på "vanlig" og induksjon, men de aller fleste er super fornøyde! Litt prøving og feiling med melkemat, men! Viktig å ha gode panner også ja:P hehe
Makko med to små gutter Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er også kjempefornøyd med vår. Har toppmod. til beha. -Det er helt vanlig at det er max to plater som kan stå på "boost" samtidig. Prøver du med kjele nr 3 vil en av de andre slå seg ned. Hvis du f.eks. har en for stor panne som går over kontrollpanelet vil dette kunne slå av platene. Et annet alternativ er at den har væske på seg... -Da piper vår. Timer'n på platene skrur også automatisk av platene når tida er ute. Vi har også mulighet til å låse platene (ikke det at jeg noen gang har fått til det), men kanskje dere har en slik funksjon som du greier å aktivere? Hva slags feilmelding får du?
polarn & pyrene Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Har en selv som jeg er kjempe fornlyd med. Men jeg jobber sevl med hvotevarer og jeg annbefaller deg og gå dit du kjøpte den og forteller om dine problemer, Høres ikke ut som den fungerer som den skal.
Piken på landet Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Åja, kommer aldri til å ha noe annet. Helt forferdelig å lage mat på vanlig nå :-) Er alle grytene dine av samme merket? Vi hadde nemlig en gryte som vi fikk beskjed om at gikk på induksjon, men det var bare tull. Platen bare skrudde seg av og trøblet noe fælt. Kan ikke ha alle platene på boost på en gang, det har ikke toppen "krefter" til. Tror det er nokså vanlig på induksjonstopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå