Knøtt nr 2 på vei :o) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hei, Var på ultralyd igår - det er en helt ENORM opplevelse og se den lille ligge der inne og sparke og vifte med armene. Den lille prøvde å få tommelen i munnen mens vi så på - morsomt! Viktigst av alt - alt ser ut til å være bra fysisk med den lille! Utrolig deilig å få den beskjeden! Fikk fremskyndet termin fra 13 til 9. juli - det er jo deilig, og så fikk vi vite at vi venter en liten prins! GØY! Alle dere som ikke har vært på ultralyd enda - gled dere! Det er en STOOOR opplevelse!
*lillebolla* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg var også på ultralyd i dag, og er helt enig! Det er helt merkelig å se den lille bevege seg der inne, og så kjenner jeg så lite ennå! Jeg gruet meg veldig til ultralyd fordi en venninne av meg fikk påvist et veldig skadet foster på sin ultralyd og måtte senabortere i 19ende uke, men det er jo lurt å være forberedt på at man kanskje kan få dårlige nyheter. Heldigvis så vår lille ut til å være i veldig fin form, så nå er jeg lettet og føler at jeg virkelig kan glede meg!! Vi vil ikke vite kjønnet, vi vil at det skal være en overraskelse vi kan se frem til - så vi vet det fortsatt ikke! Men helt enig, det var en stooor opplevelse i dag! :-)
mamma21*Har født* Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 åh så koselig kjekt å høre sånn! var selv på en tidlig ultralyd i uke 13.oga lt var fint men gleder mg enda mer til jg skal denne gangen blir enda mer virkelig da!
Kinelind2 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg var også på ultralyd i går! Hadde gruet meg sånn for jeg kan være en skikkelig pessimist og tror aldri at noe kan gå riktig. Men alt stod bra til. Og utifra hva de kan se på UL er babyen helt perfekt. Fikk flyttet termin fra 9. juli til 5. juli og det var jo også litt morro da. Babyen lå litt vanskelig til for å helt sikkert kunne fastslå kjønn, men det ser ut som om veslegutten min på 18 mnd skal bli storebror til ei lita jente. Blir stas med en av hvert kjønn i huset. Fikk også tilbud om å komme tilbake for å ta 3D-ultralyd i svangerskapsuke 26 og det gleder jeg meg til. Fikk også time til vanlig UL igjen i svangerskapsuke 32
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg var også på UL igår.... KJEMPE stort... h*n er litt av en rabbakast for h*n ville ikke ligge slik at jordmor fikk tatt skikkelig mål av hode. Lå med nesa skikkelig i været... hehe... fikk med oss kjempe fine bilder Det var bare såå deilig å få beskjed om at alt så veldig bra ut.. har vært litt nærvøs for det, men det var ingenting grue seg til.. bare KJEMPE gøy !! GLED DERE JENTER
Benjimamma Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Hei har enda ikke vært på ultalyd.skal den 22.feb.håper alt er bra med den lille..går og bekymrer meg hele tiden..
flopp Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Vi har også vært på UL - veldig fin opplevelse :-) Vi fikk også beskjed om at det er en liten gutt inni der, men hvor ofte tar disse jordmødrene feil av kjønn? Vi synes det hadde vært veldig moro med gutt, har nemlig to jenter fra før. Jordmor sa på en sikker måte at det var gutt, men jeg klarer ikke helt å tyde hva som er hva....?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå