Gå til innhold

Jeg skal ta abort i morgen..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. og jeg vet ikke helt hva jeg føler. Om det er selve aborten jeg gruer meg til, eller om det er det faktum at jeg ikke skal være gravid lengre.

Var hos gynekolog på mandag, er 8-9 uker på vei. Satte meg ned da jeg kom hjem å leste i en babybok jeg fikk da jeg gikk gravid med tulla jeg allerede har - det var det dummeste jeg har gjort, føler jeg. Om en uke er ikke lengre embryoet et embryo, men et foster. Hjertet slår. Indre organer er dannet. Og her sitter jeg da.. Og føler at "den" er uvelkommen, at det ikke er riktig tidspunkt for meg. At jeg må ta hensyn til den jeg allerede har. Men vil det alltid være en person for lite i den lille familien min? Kommer jeg til å angre? Uff, det gikk så fort.. Gynekolog på mandag og abort på onsdag. Er det det riktige valget?

Å herregud, jeg har nervene utenpå meg selv nå. Det er vel egentlig det beste, det lureste, det smarteste.. Men er det lureste alltid det beste?

Jeg så en gravid dame i dag, på bussen.. Det svei, faktisk.

Jeg har skrevet inn her tidligere, det er jeg som hadde en operasjon for litt siden. Hadde det ikke vært for at jeg er redd det kan ha skadet minsten, så.. Nei jeg vet ikke, uff, det er så vanskelig..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...