tato Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har vært på ul, og fikk vite at vi venter ei jente. Så var det å tenke på navn da, og det er ikke så enkelt. Alle de vi har tenkt på før, er "tatt". Men vi har et par da; det er Sarah, eller Amalie. Hva synes dere? Andre forslag??
Saltlakris Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hva med Johanna? Eller Josefine? Både Amalie og Sara er veldig fine også, syntes jeg!
prebs Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg liker både Sarah og Amalie og synes begge to passer bra til Jonas.Ellers: Ida Oda Maja Ebba Hedvig Sofie/a Vilde Nora Emilie Kaja Marte Kristine Julie/a var noen!
Vannmann35 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Sarah og Amalie er forferdelig oppbrukt dessverre, har jo vært på navnetoppen i flere år nå, så ville ikke brukt de - det finnes så mange andre vakre navn å velge mellom! Hva med: Jonas og Amelie Jonas og Clara Jonas og Ane Jonas og Ella Jonas og Elisabeth Jonas og Camilla Jonas og Elsa Jonas og Mathea
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Har selv en Jonas,skulle jeg en gang få en datter ville det blitt; Jonas og Lotte Jonas og Pernille Jonas og Ea Jonas og Klara Jonas og Lykke Jonas og Rikke Jonas og My
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Jonas og Amalie ( var veldig fint sammen) Jonas og ERICA Jonas og Rine Jonas og Linea Jonas og Julia
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Mine forslag: Maria Hannah Mathea Elise Ella Johanne Josefine Synes også at Sara passer fint til Jonas:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå