Gå til innhold

Har så lyst på badekar. men plassmangel....skal jo ikke bo her for evig,,hva er da mest gunstig med tanke på et evt. salg om noen år???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke plass på badet vårt til både dusj og badekar. men tenker litt på å ha dusjen i badekaret om dere forstår.

men så tenker vi jo på et evt. salg av leiligheten om noen år.

vil det da være negativt å ha dusjen i badekaret??'

Jeg føler det ser dere.....

men sambo mener det går for det samme!

Hva mener dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje det er bedre for videre salg å ikke ha badekar slik som du sier d...... tror de fleste heller vil ha bare vanli dusj...

Skrevet

elsker badekar!!!

og hva er feil med obos?? hehe

Skrevet

Jeg hadde syntes det var et pluss med et badekar(med dusj) hvis jeg skulle kjøpe leilighet. Skulle gjerne hatt badekar her...

Skrevet

Hvis dere skal tenke på framtidig salg, så er vel dusjkabinett tingen. De fleste foretrekker det... Men spør en megler, kanskje de mener det ikke spiller noen rolle? Men bad og kjøkken er jo de rommene som betyr noe for prisen da så...

Skrevet

Kanskje badekar med en gjennomsiktig dusjvegg, en sånn skyvedør som går fra barekaret og opp til taket. Det ser mye finere ut enn et forheng hvis en må stå i badekaret å dusje...

Jeg for min del kan ikke fatte at noen vil ha dusjkabinett, det er noe herk å rengjøre (vi har hatt begge deler), nå har vi dusjhjørne og er kjempefornøyd. Men vi har badekar også da, er jo gull verdt når en har små barn.

Skrevet

Dusj i badekaret er skikkelig dritt! Men det er nå min personlige mening. Jeg tror at hvis dere skal selge om noen år så gjør dere lurt i å velge bare dusj.

Jeg synes dusjhjørne er penest, men de fleste takstmenn om dagen anbefaler dusjkabinett pga fukt..

Skrevet

Badekar er gull verdt når man har barn!

Ville gått for det dere trenger her og nå, ikke bekymret meg for salg i fremtiden. Tror badekar blir mer og mer 'in' igjen også...velvære....:-)

Skrevet

Jeg hater dusj i badekar. Hatt det flere steder og synes det er noe herk i lengden.

Da vi nettopp pusset opp badet som var på denne måten var jegikke i tvil om at badekaret skulle ut og det kun ble et dusjkabinett igjen.

Lillegutt bader da i balje eller dusjer og koser seg like mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...